نونیز عامل اصلی ناکامی لیورپول؛ دیاز فرشته نجات کلوپ مقابل قعرنشین

تیم فوتبال لیورپول در هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس مقابل لوتون تاون متوقف شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های لوتون تاون و لیورپول از هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰ در ورزشگاه کنیلوورث رود با قضاوت اندی مدلی برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شاگردان یورگن کلوپ برای خفظ فاصله با صدر جدول نیاز به ۳ امتیاز این دیدار خارج خانه مقابل تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر لوتون داشت. در مقابل شاگردان راب ادواردز نیز قصد نداشتند به راحتی امتیازات حساس خانگی را از دست بدهند.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و داروین نونیز در همان دقایق ابتدایی بازی ۲ بار دروازه لوتون را تهدید کرد که ابتدا واکنش کامینسکی و در ادامه تیرک دروازه مانع از گلزنی این مهاجم اروگوئه‌ای شد. در ادامه کامینسکی با واکنش‌های خود دروازه لوتون را بسته نگه داشت. نونیز در این دیدار موقعیت‌های زیادی را از دست داد.

برخلاف جریان بازی این تیم میزبان بود که موفق شد در دقیقه ۸۱ به گل اول این دیدار دست پیدا کند. بارکلی روی یک ضدحمله سریع توپ را به عیسی کابوره رساند و پاس در عرض تماشایی این بازیکن به تاهیت چونگ رسید و این بازیکن که در نیمه دوم وارد میدان شده بود موفق شد دروازه آلیسون را باز کند تا ورزشگاه کنیلوورث رود منفجر شود.

اما این پایان کار نبود و لوئیز دیاز که در دقایق پایانی به میدان آمده بود موفق شد در دقیقه ۵+۹۰ روی ارسال هاروی الیوت با ضربه سر سرانجام کامینسکی را تسلیم کرد و گل تساوی را برای لیورپول به ثمر رساند.

با این نتیجه لیورپول ۲۴ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت و در مقابل لوتون با ۶ امتیاز در رتبه هفدهم ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس