کد خبر 1543105
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
حسین شریعتمداری: تحریف اظهارات رئیس قوه قضائیه اقدامی موذیانه بود

برخی از دولت‌ها در کشورهای اسلامی از یکسو جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را با آب و تاب محکوم می‌کنند و از سوی دیگر، کماکان با رژیم صهیونیستی رابطه سیاسی و اقتصادی دارند!

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نه فقط رسماً از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در قتل‌عام مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند، بلکه با ارسال کمک‌های مالی و تسلیحاتی به‌گونه‌ای مستقیم -و نه با واسطه- شریک جنایت صهیونیست‌های وحشی هستند. روز و هفته‌ای نیست که یکی از سران آمریکا و کشورهای اروپایی برای اعلام حمایت تمام قد خود از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر نکنند و جلادان این رژیم را در مقابل دوربین خبرنگاران به آغوش نکشند. در این سوی معرکه اما، چه می‌گذرد؟! بخوانید!

۲- کمترین و ضروری‌ترین اقدام مورد انتظار از کشورهای اسلامی، قطع رابطه سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی و خودداری از صدور نفت و گاز به اسرائیل و آمریکا و چند کشور اروپایی حامی آن است. در این میان جمهوری اسلامی ایران حساب روشن و جداگانه‌ای دارد چرا که گزاره محو اسرائیل از صفحه روزگار، نگرش و توصیه حضرت امام(رضوان‌الله تعالی‌علیه) بوده است که با جدیت از سوی نظام و رهبرمعظم انقلاب دنبال شده و می‌شود. ایران اسلامی با صراحت و شجاعت اعلام کرده است که از تمامی نیروهای مقاومت و همه کسانی که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند، حمایت همه‌جانبه می‌کند و تاکنون چنین کرده است. ضمن آن که جمهوری اسلامی ایران هیچ رابطه سیاسی و اقتصادی و ... با رژیم صهیونیستی ندارد.

۳- اکنون انتظار آن است و تکلیف اسلامی و انسانی همه کشورها و مخصوصاً کشورهای اسلامی در این است که اولاً همه‌گونه رابطه سیاسی و اقتصادی و توریستی و... با اسرائیل وحشی را قطع کنند و ثانیاً از صدور نفت و گاز و مواد غذائی به اسرائیل و آمریکا و سایر کشورهای حامی این رژیم وحشی خودداری ورزند. کشورهای اسلامی اگر در ادعای خود صادقند و همان‌گونه که در بیانیه‌ها و مصاحبه سران تاکید می‌کنند، خواستار توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها هستند، کمترین و ابتدائی‌ترین اقدام در این زمینه، قطع صادرات نفت و گاز و مواد غذائی به اسرائیل و شرکای آن یعنی آمریکا و اروپاست.

۴- نزدیک به ۴۵ درصد نفت و گاز جهان از مبدأ خلیج‌فارس صادر می‌شود. هشت کشور، ایران، عمان، عراق، عربستان سعودی، کویت، امارات متحده عربی، قطر و بحرین در کناره خلیج‌فارس قرار دارند. تمامی این کشورها اسلامی هستند. و اگر از امروز تصمیم به قطع صادرات نفت و گاز خود به مقصد اسرائیل و حامیانش را بگیرند، رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آن با فاجعه‌ای سنگین و شکننده روبه‌رو خواهند شد. به عنوان نمونه -و فقط یک نمونه- دیروز شبکه تلویزیونی C.N.B.C آمریکا در یک گزارش مستند آورده بود که «‌اگر تنگه هرمز بسته شود، بهای نفت به ۲۵۰ دلار(تقریباً سه برابر قیمت کنونی‌) افزایش خواهد یافت».

۵- علاوه‌بر خلیج‌فارس، تنگه باب‌المندب و کانال سوئز نیز در اختیار کشورهای اسلامی است و کشتی‌های حامل نفت و گاز (L N G‌) که به مقصد آمریکا و اروپا و سواحل دریای مدیترانه حرکت می‌کنند بعد از خروج از خلیج‌فارس باید از تنگه باب‌المندب و کانال سوئز عبور کنند و در غیراین‌صورت مجبورند فاصله طولانی و چند برابری عبور از جنوب قاره آفریقا را برگزینند که خسارت‌بار و بسیار پرهزینه است.

۶- باب‌المندب و ادامه راه آبی آن، یعنی کانال سوئز در اختیار ۷ کشور، عربستان، یمن، مصر، سودان، اریتره، جیبوتی و سومالی است. تمامی این کشورها در شمار کشورهای اسلامی هستند و فقط کشور اریتره از ۶۳ درصد مسیحیان و ۳۶درصد مسلمانان تشکیل شده است که مسیحیان نیز هیچ‌گاه از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در امان نبوده‌اند. بمباران کلیساها و بیمارستان‌های متعلق به مسیحیان در نوار غزه را می‌توان به عنوان تازه‌ترین نمونه‌های آن آدرس داد.

هفته گذشته رهبر معظم انقلاب با محاسبه‌ای حکیمانه و مانند همیشه گره‌گشا، بر ضرورت قطع صدور نفت و گاز و مواد غذائی به رژیم صهیونیستی تاکید ورزیدند و عصر جمعه سید مقاومت‌، سیدحسن نصرالله نیز ضرورت این اقدام و حیاتی بودن آن را مورد تاکید قرار داد.

۷- برخی از دولت‌ها در کشورهای اسلامی از یکسو جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را با آب و تاب محکوم می‌کنند! و از سوی دیگر، برخلاف خواست با صراحت اعلام شده مردم کشور خود نه فقط از صدور نفت و گاز به اسرائیل غاصب و کودک‌کش خودداری نمی‌ورزند بلکه برخی از آنها کماکان با رژیم صهیونیستی رابطه سیاسی و اقتصادی دارند! و حال آنکه بی‌تفاوتی این کشورها در مقابل جنایات صهیونیست‌ها خیانت آشکار است چه رسد به رابطه سیاسی و اقتصادی. نمی‌توان صدا به اذان بلند کرد و با دشمنان اسلام فالوده خورد!

به قول برادر عزیزمان احمد بابائی، شاعر متعهد و انقلابی؛

اختیار مناره را هرگز

به اذان‌های بی‌طرف ندهیم

در اذان‌های بی‌طرف، ارثی‌ست

که به اَشراف بی‌شرف برسد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 48
  • ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    11 6
    احسنت . عالی بود
    • مرد ایرونی ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      0 8
      تو خوبی شریعتمداری. تو و خیلی از دار و دسته ات در اعتراضات روی اسرائیلیا رو سفید کردید. یادمون نرفته چطور با موتور 40 نفری از روی یه نفر که حتی اگر به اشتباه خطایی هم کرده بود رد میشدن و با باتوم و گاز و مشت و لگد کشتنش اونم توسط پلیسی که با پول مالیات همون مضروب می بایست از اون حفاظت کنه! وسط تهرون! بله وقتی پای قدرت درمیان باشه هیچ حکومتی از هیچ کاری ابایی ندارد برای حفظ حکومت و قدرت. اسرائیلیای خبیث هم دارن همین کار رو میکنن. و درست نمیشه تا امام زمان بیاد و همه این حکومتها رو سرنگون و پرچم عدالت خودش رو ان شاءالله برافراشته کنه
    • نوستر آداموس ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      0 0
      سخنان چندش آور حسن خمینی مبنی بر دعوت از خاتمی و ظریف برای ختم فاجعه غزه صرفا ایجاد پایگاه مردمی برای رهبر شدن در آینده است نه سخنی از سر دلسوزی. کسی که بنیانش مکر باشد با نسیمی بر باد میرود. حسن ، این را بدان مردم از تو و باندت نفرت دارند. هرگز رهبر نخواهی شد. کمتر آروغ بزن.
    • ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      2 1
      حیف وقت
  • ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    34 44
    اولا به تو چه
    • ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      2 5
      اردوغان مثل بچه ها میگه اسراییل معرفی میکنیم به دنیا آبروتو میبریم اتفاقا اسراییل این تبلیغات ترس و ارعاب و منفعلی این کشور ۶ا رو میخواد برا بازدارندگی از دست رفته
    • ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      22 14
      اگر به شما بود که هنوز داشتید کفش های محمدرضا پهلوی نوکر تمام عیار انگلیس امریکا و رژیم کودک کش را لیس میزدید انسانها آزاد افریده شدند و برای ازادی و استقلال باید جنگید خون داد تاریخ پر افتخار هخامنشی و اشکانی و افشار را بخوانید تاریخ تباهی و خفت بار قاجار و پهلوی ها را دور بریزید در قاجاریه و پهلوی عزت شرف غیر ت آزادی و استقلال ایرانیها لگد مال شد .
    • ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      10 7
      به خود تو چه که میای نظر میدی؟ شما دیکتاتورا فقط بلدید هر کی خلاف نظر شما حرفی زد ساکتش کنید اونوقت همیشه شعار آزادی میدید
    • جنوبی ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      40 23
      ۸/۵۶ همه که مثل تو خود خواه و بی وجدان نیستند.کشتار زن و کودک را ببینند سرشان را مانند کبک زیر برف کنند.( نشاید که نامت نهند آدمی)
    • ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      22 18
      8:56 تو که از انسانیت بو نبردی، نظر ندی نمی گن لاله!!!
    • ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      13 38
      بسیار سپاسگزارم هشت و پنجاه و شش دمت گرم حرف حساب زدی
    • ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      3 9
      معرفت در گرانبست به هر کس ندهندش پر طاووس قشنک است به کرکس ندهندش خطاب به۸:۵۶وجدان یگانه محکمه ایست که احتیاج به قاضی ندارد که خیلی ازما انسانها نداریم
    • حاجی از لندن ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      5 11
      ۸.۵۶ دمت گرم
    • ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      0 0
      برخی آنقدر ابله و عُق هستند که نظرشان از منافقین جرثومه فساد و تباهی مثل مزدوران حقوق بگیر کز کرده در آلبانی و همپالگی ها بر میاد . طبق تجارب چهل و پنج ساله بخوبی میدانند حنا و عقیده شان نزد عموم مردم رنگ و ارزشی ندارد
  • علیرضا ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    24 29
    چون ان کشورها اینده مردم وروابطشون از نظر سیاسی واقتصادی وبین اللملل را قربانی نمیکنند ؟
    • ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      4 6
      برا اردوغان مساله پپل یه مساله دیگست جدا از شرافت
    • ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      17 11
      سوره مبارکه البقرة آیه ۱۲۰ وَلَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلا نَصيرٍ﴿۱۲۰﴾ هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود. این نص صریح قران است .
    • عوام ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      11 13
      چون حاکمان ان کشورها حیوانیتشان را قربانی انسانیت نمیکنند
    • ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      3 9
      اونایی که مثل تودنبال روابط ومصلحت وفکرمردم خودشون هستن نبایدهم قواعد اخلاقی و انسانی رورعایت کنن وخودپرستی وزیاده خواهی اونهادرروابط شخصی هم برمنفعت طلبی بنا شده این یه دو دوتاچهارتای ساده ست ماهمگی درکل دنیا تاثیرمیذاریم وتاثیرمی پذیریم هرکی غیرایندفکرکنه ازدایره ی انسانیت خارجه به من چه وبه تو چه نداریم هم شرعا وهم عرفادرقبال اومهای دیگه مسوولیم حالا شما وظیفه ی خودتو انجام نمیدی ولی باید دیگران اینکاروبکنن وامثال توهم دهنتونو باید ببندید یه نگاه به مردم کشورهای دیگه بکن تا بفهمی که ازغافله ی انسانیت جاماندی
  • امیر ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    16 20
    تنها راه توقف این کشتار کشور های اسلامی فقط چند روز جلو صادرات نفت خود را بگیرن تا امریکا ناچار به عدم حمایت از این جنایت بشود ولی افسوس که بعضی کشور های عرب اسلامی سر در اخور امریکا دارن و فک می کنند اینده و بقاشون دست امریکاست در صورتی که هیچ ابرقدرتی نمی تواند به استمرار جنگ و جنایت در کشور های ضعیف بپردازد
    • ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      9 3
      آمریکا خودش صادر کننده نفته، درسته که نفت می خره ولی در صورت افزایش قیمت، توانایی استفاده از ذخایر و منابع خودش رو داره.
  • مرتضی ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    30 23
    الان زمان پیشرفت و رشد اقتصادی هست مصالح مردم و کشورشون رو به فلسطین ترجیح میدن این یک واقعیت مسلم هست
    • حسام ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      18 16
      خودت تهایی به این نتیجه رسیدی یا بقیه هم کمکت کردند
    • ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      6 6
      معلومه شما اگه دزد به خونه همسایت بزنه نه تنها بهش کمک میکنی بلکه از بیرون کردن همسایه ات توسط دزد از خانه و زندگی اش شعف زده میشی، از هر دست بدی از همان دست میگیری
    • ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      2 12
      خب بعد از فلسطین نوبت عربستان هست فکر کردن اسراییل ذوستشونه!
  • ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 5
    ابتدا اگر توانمند و قوی بودند نیاز به داشتن روابط اینچنینی مکمل و یا مانند پایه بغل ترکه ضعیف هست نبود ، بعد اگر راه و کار آسان و بدون درد و رنج و تحمل سختی بود که همه مشتری و در سر صف و مدعی بودند . و امیرمومنان و فرزندان ایشان مواجه با آنهمه نامردمی و ناملایمت فراوان اهل دنیا نمیشدند . هر کدام از حکام و کشورها تاریخچه ای دارند که خود گویاست . حال و احوال ناکثین قاسطین و مارقین خوارج تاریخ معلوم و مشخص ه ، امیدوار باشیم خداوند از مردم ایران راضی باشد و همچنین اهالی مقاومت عزیز
  • ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    13 7
    بفکر مردم ایران باش که اگر جنگ بشه هیچ کشوری به فریادشون نمیرسه و از پایگاههای امریکا در همین کشورهای عربی ضربه ها خواهند خورد
    • ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      14 11
      مگه در هشت سال دفاع مقدس کسی جز خداوندمتعال به فریادمون رسید؟ کل دنیا مثل کرکس آماده بودن کار مردم ایران یکسره شه ، تمام کمکهای تسلیحاتی نظامی، امکانات مالی سرازیر شده بود برای بعثیهای جنایتکار ، زهی خیال باطل که خدا را نادیده گرفته بودن
  • ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    14 12
    اگر قدرت داشتم هرگز این بی شرافتی و بی عدالتی را تحمل نمی کردم مردم مظلوم غزه و فلسطین در حال نابودی هستند آزادگان و مبارزان راه حق و حقیقت و روشنفکران جهان علیه اسرائیل متحد شوید غزه را نجات دهید
  • ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    7 5
    عذاب خداوند شامل کسانی میشه که در زمین به ناحق شادی کردن و از روی غرور و سرمستی خوشحالی کردن، چه بد عاقبتند متکبران، فاصبر ان الوعد الله الحق( سوره غافر آیه ۷۵ - ۷۶) صهیونیستهای غاصب که خود را نژاد برتر می دانند و دیگران را پست تر از حیوان بزودی تنبیه بزرگی خواهندشد وعده الهی حقه
  • ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    3 8
    عثمانی ها باعث تجزیه جهان اسلام و بدبختی های فعلی فلسطین شدن حالا هم اردوغان داعشی دارد همان کار را می کند
  • داریوش ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    7 17
    حالا که دیکر کشورهای اسلامی حمایت و همراهی نمیکنند ایران خودش صادرات گاز و نفت به کل دنیا رو متوقف کند تا اهرم فشاری برای توقف جنگ بشود
    • ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      10 7
      یک همچین جوکی نایاب بود بکر بکر دست نخورده
  • ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    8 8
    واقعا اقای شریعتی درست میگن اف بر بی غیرتی بعضی از سران کشورهای عربی واسلامی عربستان چرا لال مونی گرفته بلده پول خرج کنه رونالدو ژاوی بقیه رو بییاره ولی الان لال شده واقعا از خجالت بمیرید که اندازه سرسوزن نه ایمان دارین نه غیرت 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮😈🐄🐄🐄
  • چوپان ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    5 7
    نفت صادر نكنند نمي توانند مردمشان را گرسنه نگه دارند اين راه حل متعصبانه است اگر راه حل بهتري داريد براي نابودي اسراييل اراءه دهيد
  • هادی ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    6 8
    در خانه اگر کَس است, یک حرف بس است. میدانید چرا دولت ها و پادشاهان بی شرف بعضی کشورهای اسلامی از ظلم ظالمان صهیونیستی آمریکایی به فلسطین ککشون نمیگزه? چون شکمهاشون با لقمه ی حروم پرشده . ولی عذاب الهی و آه مظلومان فلسطین سقف کاخهای شیشه ای رو برسر ساکنین بی شرفش فروخواهدریخت و دودمانشون رو برباد خواهد داد.
  • ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    8 3
    اونا نیمه پر لیوان نگاه میکنن
  • ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    10 1
    حسین آقا خودت یه فکری بکن
  • ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    3 15
    اسراییل درست است که ارتش نیرومندی به لطف غرب دارد ولی این ارتش توان جنگیدن به لحاظ کمبود نیروی انسانی و محدودیت وسعت سرزمینی در جنگ چند جبهه ای را ندارد وبرای این است که متکی به سلاحهای هسته ای وغیره است و در صورت ناتوانی دست بکار از توان هسته ای می‌شود برای همین هم هست که دیگر اعراب جرأت رویاروی با اسراییل را ندارند فرد یا گروهی که طراح طوفان قدس شدند باید جواب این همه خون وکشتار مردم غزه را بدهند چرا که ویرانی های بسیاری را به همراه داشته یک بچه هم این را می داند که یهود بسیار خطرناک است چون برای بقای خود هر اقدامی را انجام می دهد
  • ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    12 9
    شما که اینقدر ادعای همراهی و پشتیبانی فلسطینی دارید چه گلی به شرشان زدید ، همه بدبختا را تو چاه ویل اسرائیل انداختید .
    • ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      1 0
      چرا نمی خواهید قبول کنید ۷۵ سال مردم مظلوم فلسطین با چنگ و دندان و سنگ داشتن برای آزادی کشورشون مقاومت میکردن، نسل جدید شون با بدست آوردن سلاح افکار عمومی جهان را متوجه مظلومیت خود کردن ، پیروزی نهائی با اتحاد گروههای مختلف فلسطینی اتفاق می افته
  • کاظم ابرنجین ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    4 12
    فقط حزب الله وحشدشعبی عراق انصار الله یمن به اذان خداوند متعال مقاومت پیروز است
  • حسین ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 0
    عربستان و ترکیه و دوستان ریزه میزه بزودی خواهند فهمید خیانت به اسلام چه عواقبی داره
  • ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 0
    زوزه گرگ در جنگل ..
  • ع ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 1
    استاد گرامی، اسرائیل با قوی ترین کشورهای دنیا حمایت میشه خودش هم سلاح هسته ای داره کشورهای اسلامی نمی تونن در مقابلش قد علم کنند خرد و خاک شیر میشن خود ایران هم بجز حمایت غیر مستقیم الان کاری از دستش بر نمیاد. اسرائیل کشور نیست، پادگان غرب در یک نقطه راهبردی بین سه قاره است و غرب اصولا اجازه نمیده این پادگان از بین بره. همین قدر سر بسته کفایت میکنه
  • ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    3 1
    درود خدابرحاج حسین با این قلم روان و بیان کلامش
  • ح ن ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 0
    سران کشورهای عربی و اسلامی مصداق عینی حیوانات انسان نما ( گوییم) هستند که خداوند متعال نظاره‌گر تمام اعمال آنها است که در خدمت یهودیان هستند بنابراین آنچه یهود مدعی است که گوییم حیوانات انسان نما در خدمت ما هستند همین آل سعود و آل خلیفه و آل نهیان هستند که از روی حماقت خودشان را امیر و پادشاه می‌نامند و در خدمت یهودیان هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس