کد خبر 1542685
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
رئیس جمهور سنندج را به مقصد تهران ترک کرد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور دقایقی قبل سنندج مرکز استان کردستان را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور و هیات دولت پس از ۲ روز کاری فشرده، ساعات پایانی شامگاه جمعه از طریق فرودگاه سنندج، استان کردستان را به مقصد تهران ترک کرد و پرونده هشتمین سفر استانی رئیس جمهور( دور دوم) بسته شد.

دستاورد سفر رئیس جمهوری و هیات همراه به استان کردستان علاوه بر پیگیری مصوبات دور اول و افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه بزرگ، تصویب ۱۳۸ هزار میلیارد ریال مصوبه بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح ۱۶ کلان پروژه، صبح پنجشنبه وارد سنندج مرکز استان کردستان شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور را در سفر به استان کردستان همراهی کردند.

حضور در مراسم بهره برداری از راه آهن سنندج - همدان، افتتاح فرودگاه سقز، دیدار مردمی در سنندج، دیدار مردمی در بانه، دیدار با روحانیون، فعالان اقتصادی و نشست خبری از جمله برنامه‌های دکتر رئیسی در سفر به کردستان بود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ دور نخست سفر خود به استان کردستان را انجام داد، رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفری یک روزه برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرد.

کردستان هشتمین مقصد دور دوم سفرهای استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده بود که این سفر در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان ماه انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    فاقد اهمیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس