کد خبر 1542168
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
صعود چلسی و لیورپول به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس/ آرسنال حذف شد

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس با صعود تیم‌های چلسی و لیورپول و ناکامی توپچی‌ها دنبال شد.

به گزارش مشرق، در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) چند دیدار برگزار شد که در پایان مهمترین آنها چلسی و لیورپول جواز صعود گرفتند.

در این چارچوب لیورپول موفق شد میزبانش بورنموث را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو بردارد. کودی خاکپو در دقیقه ۳۱ و داروین نونیس در دقیقه ۷۱ برای لیورپول گل زدند و جاستین کلایورت در دقیقه ۶۴ تنها گل بورنموث را زد.

چلسی نیز در خانه با نتیجه ۲ بر صفر بر حریف دسته اولی خود، بلکبرن غلبه کرد. بنوا بادیاشیله در دقیقه ۳۰ و رحیم استرلینگ در دقیقه ۵۹ گل‌های چلسی را به ثمر رساندند.

آرسنال اما برخلاف همسایه‌اش از صعود باز ماند. توپچی‌ها که میهمان دیگر همشهری‌شان تیم وستهام بودند، با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شدند. بن‌وایت در دقیقه ۱۶ (گل به خودی)، محمد قدوس در دقیقه ۵۰ و جارود بوون در دقیقه ۶۰ برای وستهام گلزنی کردند و مارتین اودگارد در دقیقه ۶+۹۰ تک گل آرسنالی‌ها را زد.

در سایر بازی‌ها تیم دسته دومی پورت ویل حریف دسته دومی‌اش تیم مانسفیلد را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و صعود کرد. میدلزبورو دسته اولی نیز با تحمیل شکست ۳ بر ۲ بر اکسترسیتی راهی دور بعد شد. اورتون با پیروزی ۳ بر صفر برابر برنلی و فولام با برتری ۳ بر یک مقابل ایپسویچ‌تاون دیگر تیم‌های صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس