به گزارش مشرق، کانال کرامت و بصیرت در ایتا نوشت:

به کار بردن واژه نایب برای جریانات مقاومت درست نیست. دشمنان ما این واژه را برای تحقیر و غیر اصیل معرفی کردن و ایجاد اختلاف بین آن ها و ایران به کار می برند.

ایران در دفع تهدیدات علیه خود و تضعیف دشمنان نیاز به گروه های نیابتی ندارد، خودش توانی بیش از همگرایان خود دارد و مستقیم اقدام می کند کما اینکه در موارد متعدد اقدام کرده است.

جریانات مقاومت جریانات ملی و بومی هستند که در چارچوب مصالح و منافع ملی خود عمل می کنند و به همگرایان منطقه ای خود هم کمک می نمایند.

ایران بر خلاف آمریکا دنبال هژمون و محور کردن منافع خود و هزینه کردن از دیگران نیست. ما دنبال سیادت مسلمانان و همگرایان خود هستیم و برای آن ها هزینه می دهیم و البته از فواید اقتدار مسلمانان و همگرایان خود بهره طبیعی هم می بریم کما اینکه آنان هم از اقتدار و پیشرفت های ما بهره طبیعی خود را می برند.

در هر کشوری که دولت یا گروه های مقاومت آن با ما همسو هستند، تصمیم اول و وسط و آخر در مسایل مربوط به محیط ملی شان را خودشان می گیرند. ما حتی توقع نداریم آنان اجرای تصمیمات راهبردی خود در محیط ملی شان را به ما خبر دهند و البته وقتی خبر هم نمی دهند، ما بی هیچ گلایه ای به اجرای تصمیمی که در محیط ملی خود گرفته اند، احترام گذاشته و در شادی و غم شان شریکیم. صد البته، همگرایان از کار هم بی‌ خبر نیستند و مشورت ها جاری است.

بله ما هیچ گروه نیابتی با تعریف آمریکا در منطقه نداریم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 5
    آره شماها متوهم هستین
  • FR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    احسنت عالی ست
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    احسنت
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس