کد خبر 1541889
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
یمن: آمریکا و امارات در تجاوزات به غزه مشارکت دارند

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بامداد چهارشنبه گفت که آمریکا، یمن را تهدید کرد و نیروهای مسلح یمن نیز با شلیک موشک‌های هدایت‌شونده پاسخ دادند.

به گزارش مشرق، «محمد البخیتی» عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بامداد چهارشنبه به مصاحبه با شبکه «المیادین» درباره عملیات علیه رژیم موقت صهیونیستی پرداخت.

البخیتی در این‌باره گفت: «سید عبدالملک الحوثی پس از تجاوز زمینی اسرائیل به غزه و پس از تهدیدات آمریکا علیه یمن، دستور پرتاب موشک را صادر کرد».

وی با بیان اینکه آمریکا، یمن را تهدید کرد و نیروهای مسلح ما نیز با شلیک موشک‌های هدایت‌شونده پاسخ دادند؛ توضیح داد: «این عملیات با تعداد زیادی موشک بالستیک و پهپاد انجام شد و دشمن اعتراف کرد که یک موشک را ساقط کرده و بقیه را مخفی نگه داشته است».

این مقام ارشد یمنی اظهار داشت: «امروز آمریکا در تجاوز به غزه مشارکت دارد و از خطوط قرمز یمن عبور می‌کند. ما اطلاعاتی مبنی بر مشارکت امارات نیز در حمله به غزه در اختیار داریم».

به نوشته المیادین، البخیتی ادامه داد: «ما با ضربه زدن به اسرائیل، در یمن به وحدت ملی دست یافتیم و کسانی هستند که با ما جنگیدند و می‌گویند در کنار ما خواهند ایستاد. خسارات آتی ما در جنگ با اسرائیل قابل مقایسه با جنگ‌های داخلی آمریکا نیست».

وی همچنین خبر داد: «ما با امارات و عربستان سعودی برای شکستن محاصره یمن و حمایت از غزه تماس گرفتیم، اما آنها نپذیرفتند».

عضو دفتر سیاسی انصارالله با بیان اینکه اگر آمریکا یا رژیم صهیونیستی علیه یمن مرتکب حماقت شوند، گزینه‌های زیادی داریم، افزود: «هماهنگی همه جانبه بین رهبران محور مقاومت وجود دارد و من از مردم می‌خواهم فارغ از هر تصمیمی برای مقابله آماده شوند».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    5 0
    امارات خائن و جنایتکار
  • حزب الله IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 0
    امارات را واگذار کنید به انصار الله دو ساعته کار او را تمام می کند بعد از اسرائیل نوبت الهام و امارات است که دارند اسرائیل را پشتیبانی می کنند ظفر نزدیک است
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 0
    ماشاالله به یمن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس