نشست امیرعبداللهیان با اعضای دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن

نشست مجازی وزیر امور خارجه کشورمان با اعضای دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن با استفاده از فرصت حضور در نیویورک برگزار شد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در نشستی مجازی و صمیمانه با رئیس و اعضای دفتر حفاظت منافع کشورمان در واشنگتن، در جریان آخرین وضعیت خدمت‌رسانی به ایرانیان مقیم ایالات متحده قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست مجازی همچنین در خصوص چالش‌ها و اقداماتی که برای بهبود خدمت‌رسانی ضروری است، با اعضای دفتر حفاظت منافع کشورمان تبادل نظر کرده و دستورات لازم را صادر کردند.

رئیس دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در این نشست برخط ضمن تشریح سیاست دولت سیزدهم درخصوص ایرانیان مقیم خارج، بر عزم قطعی رئیس جمهور کشورمان برای تکریم هم‌وطنان و تسهیل امور کنسولی آنها در سراسر دنیا تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به جامعه نخبگان و فرهیختگان ایرانیان مقیم آمریکا، آنان را سرمایه و فرصت بی‌بدیلی نامید که می‌بایست با هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های ذیربط مورد حمایت و صیانت قرار گیرند.

امیرعبداللهیان ضمن برشمردن اقداماتی که در بخش‌های مختلف وزارت امور خارجه در ارتباط با خدمات کنسولی در دست طراحی و اجرا می‌باشد، یکی از مهمترین وظایف سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر دنیا را خدمت‌رسانی بی‌وقفه به تمامی ایرانیان دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    بسم رب شهداء و الصدیقین ... بسم الله قاصم الجبارین ... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس