کنعانی: جنایتکاران جنگی صهیونیست به‌زودی به سزای اعمال خود می‌رسند

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: به زودی جنایتکاران جنگی صهیونیست و حامیان شناخته شده آنان مقابل اراده، استقامت و ایستادگی مثال زدنی ملت فلسطین زانو خواهند زد و سزای جنایات خود را خواهند دید.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی روز جمعه درباره وائل الدحدوح خبرنگار مستقر در غزه که پس از شهادت اعضای خانواده، راسخ‌تر از پیش مظلومیت غزه را خبررسانی می‌کند، نوشت: وائل الدحدوح⁩ از زمره خبرنگاران آزاده‌ای است که مصیبت سنگین شهادت همسر، دختر، پسر و نوه‌اش در یک روز در حمله وحشیانه صهیونیست‌ها در ⁧ غزه⁩، اراده‌اش در انجام رسالت ۲۴ خبرنگار شهید دیگر در غزه در رساندن ندا، صدا و تصویر ملت مظلوم، صبور و شجاع ⁧ فلسطین⁩ به گوش جهانیان را راسخ‌تر کرده است.

‌وی افزود: به زودی جنایتکاران جنگی صهیونیست و حامیان شناخته شده آنان در مقابل اراده، استقامت و ایستادگی مثال زدنی ملت فلسطین زانو خواهند زد و سزای جنایات خود را خواهند دید.

اصْبِرْ صَبْرًا جَمِیلًا ﴿۵﴾

‏پس صبر کن صبری نیکو،

‏إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدًا ﴿۶﴾

‏زیرا آنان [عذاب] را دور می‌بینند،

‏وَنَرَاهُ قَرِیبًا ﴿۷﴾

‏و [ما] نزدیکش می‌بینیم.

‏(سورة المعارج)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    20 0
    تا این سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان حقوق بشر باشند ، فکر نکنم که آمریکا و کشورهایی همچون انگلیس، فرانسه و آلمان اجازه بدهند که با نتانیاهو و حامیان وی برخورد قاطع شود.
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      0 0
      چقدر برخورده به سگیونیستهای فارسی زبان...شروع کردند به دری وری گفتندو فرافکنی...مطمئن باشید نفت قطع خواهد شد به اسقاطیل و دزدیهای آمریکا هم قطع.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    8 36
    مگه شما رسیدین که اونا برسن
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    8 1
    گرفتن حقآبه از افغانستان
    • هادی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      2 1
      اونم میگیریم.بموقعش. همین طالبان شرف داره به خیلی از داخلیای بی بصیرت. حداقل در ظاهر رژیم صهیونیستی رو محکوم میکنن. ولی جنابعالی خفه شدی و حرف از حقابه میزنی. هرحرف جایی و هرنکته مکانی دارد.
  • جوان IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    10 2
    باشه!
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    2 5
    هرگونه دریافت اجاره و فروش مسکن بدون مشخص بودن سند رسمی ملک و قرارداد و پرداخت مالیات صاحب خانه را جرم و پولشویی اعلام کنید و حساب های بانکی دریافت کننده را توقیف و فرد را مجازات مالی و مالیاتی کنید و فرد افشا کننده را پاداش دهید تا اتمام قرارداد غیر رسمی، مستاجر بماند و یا از فروشنده غیر رسمی، خسارت بگیرد. با افزایش مالیات سنگین برای صاحبان تعداد بیش از سه خانه خالی یا حداکثر به تعداد فرزندان به علاوه دو خانه خالی، در هر شهر از احتکار خانه جلوگیری کنید. برای کسانی که بیش از سه خانه یا حداکثر به تعداد فرزندان به علاوه دو خانه در هر شهر اجاره داده اند به عنوان صنعت اجاره خانه رفتار کرده و قوانین مالیاتی تجاری ایجاد کنید.
    • من ایرانیم IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      5 2
      دوست عزیز اولا مطلب شما با موضوع خبر مرتبط نیست دوما فکر میکنی محتکرین مسکن کیا هستند؟ همه اینها مافیا و به هم وصلند و پشتشون به کوه احد گرمه،اصلا خودشونند خود اونهایی که قانون وضع میکنند و راه های فرارش رو هم میذارند،چرا اینقدر ساده ای؟
  • مالک IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    9 3
    خودتون میبرید خودتون میدوزید
  • ارغنون IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    12 3
    آخه شماها تا کی میخوایید چرت و پرت تحویل عوام الناس بدید؟؟؟؟؟ سزا خواهند دید دیگر چیست؟؟؟
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      1 1
      شما بودید هممونو به محاق برده بودید.
    • ترابیان IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      3 1
      البته برای عوام الناسی مثل تو لازمه تا بدونی تمام‌جنایتکاران و جنگ افروزان عالم از جمله انگلیس،فرانسه،آلمان و در راس جنایتکاران دنیا آمریکای جنگ افروز که نفت سوریه را می دزده و خرج یانکی های خود می کند برای نجات رژیم صهیونیستی به قطار شده اند تا او را نجات دهند آنهم در مقابل جمعیتی که از زمین ،هوا و دریا محاصره شده اند و با بمب های یک تنی و غیر مجاز بمباران می شوند
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 4
    این یهودیها کتاب‌شان که تحریفف شده میگوید کودکان را بکشید برا همین میکشند هیودیخادمغز خلاقی دارند و رحم نمی‌کنند میکشند چونکه آنها نمیخواهند آواره بشوند
  • من ایرانیم IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    7 2
    حتما، با حمایتهای حضرات از میدان فلسطین تهران
    • هادی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      0 4
      شما حرف نزنی کسی نمیگه لالی.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    2 6
    آقا جان اسرائیل آنقدروحشت کرده که دیگه نمیتونه مدیریت کنه جنگ اصلی درلباس صهیونیستها ازطرف آمریکا وانگلیس خبیث و فرانسه کثافت علنا وارد شده اند بطورکلی فلسطین اشغالی یک مرکزثقلی شده براینکه منابع منطقه که نفت خیز است به یغما ببرند ودول عربی را ازژاندارم منطقه که رژیم صهیونیستی است بترسانند که تکان بخورید نابودتان میکنیم الان فرانسه ناو بالگردی خود را با ملاقاتیکه مکرون با نتانیاهو داشته به فلسطین اشغالی آورده انگلیس وآمریکا هم قبلا آورده اند یعنی اینهمه برای یک جنبش آزادیبخش به فلسطین آمده اند صرفنظراز همه اینها نتانیابو خودش اعلام کردکه ما برای غزه دوسالست که تمرین میکنیم .بنابرین درپشت این قضیه موضوعاتی فراتر ازدرگیرشدن با یک جنبش است .اگر دول عربی اسلامی تکانی بخودشان ندهند قطعا سرزمینهای خودشان را پیش خور کرده و باید زیر سلطه قراربگیرند . اینطورکه پیش میرود جنگ غرب وشرق درشرف وقوع است واز رژیم اشغالگر شروع خواهد شد آمریکا خودش وارد عمل شده واعلان میکند ربطی به اسرائیل ندارد واین یک فریب است که مبادا منافعی که سالها به جیب او رفته ومیرود دستخوش ازدست دادن شود ازطرفی گفته بودند که آقا آمریکا تمایل به شرق کرده ودست از سر منطقه برداشته اگر صحت داشته باشد برای چین هم خطربالقوه ایی هست وآنها احتمالا دشمنانشان را بیرون ازخانه درصدد هستند قلع وقم کنند .بعید هم نیست فراترازمنطقه وجهان پیش رود وسازمان ملل به یک تغییرات بنیادین منتهی شود .
  • TR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    1 1
    تو همشونو که کشتی و نابود کردی !!!
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 1
    بیگ بیگ
  • GB ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    16 26
    حماس ماموریت دارد تا اسرائیل را در غزه سرگرم کند تا وحوش بتوانند بمب اتم بسازند
    • محمد جعفرفیروزبخت IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      4 4
      وحوش چندين سال پیش بمب اتمی خودش رو روی ژاپن انجام داد
    • علی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      6 12
      کل دنیا داره میبینه وحوش چه کسانی هستند حقیقتا وحوش هم از شما کودک کش های پست فطرت برتر هستن.
    • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      0 0
      وحوش !!!بمب اتم بسازند!!! 🤣🤣🤣یعنی رژیم سفاک ووحشی نیازبه سرگرمی داره تا دیگران بمب اتم بسازند🤣🤣ساختن بمب اتم کاری نداره منتها درنزد مسلمانان یک امر قبیحی تلقی میشه .کاریکه وحوش اسرائیلی انجام میدهند اگر قدرت تسلیحاتی غرب دراختیار غزه بود بخودشان اجازه چنین وحشیگریها که اسرائیل انجام میدهد نمیدادند .فراموش نکنید که در۷ اکتبر لازم بود برای عملیات برق آسا کاری را بکنند که به اهداف خود برسند آنها که لباس شخصی بودند هم مسلح وازعوامل امنیتی اسرائیل بودند که ازقبل همه شناسایی شده بودند.بعضی میگویند افراد غیرنظامی بودند خیر آنها که درشهرکها صهیونیستی بودند از تندترین صهیونیستهایی بودند که هم مسلح بودند وهم قبل از طوفان الاقصی فلسطینیان را به رگبار می بستند .ازنام عملیات هم روشن است که این طوفان پاسخی بود به کشتارهای صهیونیستها وقطعا درآینده اگر بهمین شکل پیش رود درابعاد بزرگتری که تلاویو را زیر ورو میکنند دربر میگیرد .صهیونیزم وقتی دست به تخریب منازل وکشتن فلسطینیان میکردند هیچیک ازهمین دولتهایی که تسلیحات به صهیونیزم میرسانند وحضورمستقیم دارند چرا قبل از طوفان الاقصی خفه خون گرفته بودند .حال که طوفان بپا شده است دستپاجه شده اند خطاب همه ملتهای آزادیخواه ومسلمان به این کشورها این خواهد بود که اگر به این روند ادامه دهید بعید نیست که برای همیشه دستان کثیفتان را ازمتطقه باهمه ذخائرش کوتاه ونیش طمعهایتان ازبن خواهند کند .
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      1 0
      وحوش تا استخون لیس هایی مثل تو داره که زیر بیرقشون دم تکون میدی نیاز به استفاده از بمب اتم نداره!!!
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      1 0
      منظورت از وحوش همونایی هستن که زیرپرچمشون داری استخوان میلیسی؟؟؟
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      1 0
      چخه
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      0 0
      خیلی نمک نشناسی! باوجودیکه زیربیرقشون پناهت دادن ونون خشک جلویت میریزن بازم بهشون میگی وحوش!
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      1 0
      تازمانیکه امریکاواسرائیل سگهایی داره امثال تو توله سگ هم باید بیایند اینجا و واق واق کنن
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    1 2
    کی انشاالله این تاریخ سزای اعمال فرامیرسدکماکان مامنتظرهجوم وانجام عملیات سیدبزرگوارسیدحسن نصرالله ویورش ایشان برمواضع اسراییل هستیم
  • علی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    1 0
    بس کنید تو دا خدا اسراییل داره غزه را شخم میزنه. غربی ها هم در عمل کنارش هستتد. ما هم نشسته ایم و فقط شعار میدیم.
  • خسرو IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    1 0
    چجوری ؟
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    3 2
    با این همه مشکلاتی که خودمون داریم باز به هر طریق ممکن از ملت فلسطین و جبهه مقاومت حمایت خواهیم کرد این ی تصميم شخصی و اعتقادی و حیثیتی ست به هیچ چیز و هیچکس دیگر ربطي نداره
  • سس IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    سلام.ایران وکشوری مثل روسیه بااینهمه استعداد به اون حدی که پیشرودرعلم باشندنرسیدن واین نه فقط به خاطر دشمنانشان یاتحریمابوده بلکه بیشترین مشکل ازناحیه خودشان بوده چراچون خوداین کشورها زیادبه اقتصادتوجه نکردن درمقابل کشورهای غربی ازهروسیله ای برای پول درآوردن استفاده کردن این قبوله که کشورهای غربی بادشمنیهاشون وتحریمها وتروردانشمندان ودزدین دانشمندن کشورهای دیگروهمچنین غارت منافع کشورهای دیگرباسلطه به پیشرفت زیادی رسیدن اما خودکشورهای شرقی وجنوبی بطورسیستماتیک وخودکاروناآگاهانه قسمت اعظم پیشرفت خودرا ازبین بردن ودلیلش نپرداختن به اقتصاد بود.میگوییدچطورمثال مثلا کشوری مثل آلمان وقتی ماشین روساخت ویاازموادشیمیایی رنگهاروساخت یاژاپن ویاچین که درسبد صادراتیشون کلی کالای متنوع هست وهرروز کیفیت بهتربرای ارایه کالای بهترومدام برای رشدتولیدهرچیزی که باعث تولیدکالای دیگرمیشودتلاش کردن خودبخودباعث پیشرفتشون شدحتی یک چیزساده ولی درروسیه وایران زیاداونجورکه بایددنبال اقتصادازهرچیزی نیست وخودشون مدام خودشون سیستماتیک پیشرفتشون ازبین میبرن واین میشه که غرب وژاپن وچین مدام پیشرفت میکنن وایران وروسیه نسبت به اونها همیشه عقبن جزمعدودی ازکالاها.پیشرفت ازساده ترین جاهاشروع میشع ونیازبه هم آوردی بسیاربزرگی نیست.
  • سس IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    سلام.ایران وکشوری مثل روسیه بااینهمه استعداد به اون حدی که پیشرودرعلم باشندنرسیدن واین نه فقط به خاطر دشمنانشان یاتحریمابوده بلکه بیشترین مشکل ازناحیه خودشان بوده چراچون خوداین کشورها زیادبه اقتصادتوجه نکردن درمقابل کشورهای غربی ازهروسیله ای برای پول درآوردن استفاده کردن
  • امیر IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    2 1
    مطمئن خدا اسمان انتقام سختی وعذاب سختی بر سر این ظالمان یهود نازل خواهد کرد
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    2 1
    تمام خلبانان که در جنگ غزه شرکت کردند چه آمریکایی چه صهیونیستی باید نسلشان منقرض شود
  • فدائی اسلام و ایران🇮🇷۲ IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    2 1
    فلسطین عشق است. پیروز است. لعنت خدا بر کج فهمان و معاندین. مرگ بر اسرائیل و آمریکا.
  • ناصر IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    جناب کنعانی به زودی منظورتون کی هست؟زمانی که کل مردم غزه تموم‌شدن؟
  • احمد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    3 37
    شما چطور
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      1 1
      خدا وکیلی خودت از حرفی که میزنی خندت نمی گیره هرچند که شما خدارو قبول ندارید که وکیل بگیریدش. دارن جلوی چشم مردم دنیا به تمام معنا جنایت میکنن، بچه میکشن بعد توی احمق میای میگی شما چطور؟!!!!!!!!!!! انشا الله با همون کودک کش ها به جهنم بری.
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    تا اسرائیل بیشتر از این جنایت علیه بشریت انجام نداده باید ايران و حزب‌الله بهش امان ندن و بزنند نفله ش کنند
  • محمد جعفرفیروزبخت IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    2 1
    اسرائیل پست رو نبايد فرصت دادباید حزب‌الله و ايران و نیروهای نیابتی بصورت مستقیم و رودررو بزنند ناکارش کنند تادیگه جنایت و کودک کشی یادشون بره و دیگه به هیچ کشوری تعرض نکنند.
  • مهدی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    آقای کنعانی این حرفو باید بزنی
  • رضا IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    1 2
    ای کاش فراخوان میزدید تا باجان ودل به داد مردم مظلوم بشتابم
  • امیو IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    2 1
    تو میخواهی به جزایشان برسانی
  • مهرداد IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    و بزودی
  • رز IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    به زودی
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    107 سال شد😅
  • CA ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    شعار ، شعار و باز هم شعار
  • ایرانی با غیرت IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 1
    جناب کنعانی : با حرف درمانی راه به جائی نمیبرید . مردم غزه احتیاج به کمک و اقدام عملی و بازدارنده از هر نوع دارند تا این رژیم پلید و جنایت کاراسرائیل را متوقف کند و نه شعار و حرفهای بیهوده.
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    ایران قبلا در مقابل اسرائیل و اینک هم در برابر آمریکا بازدارندگی ایجاد کرده. بی حکمت نیست که بلینکن می‌گوید ما نمی‌خواهیم با ایران درگیر شویم، علتش بازدارندگی هست که بلطف IRGC ایجاد شده. ما باید ب اقلیت های آمریکا هم هشدار دهیم دفاع و همراهی با سیاست های جنایت کارانه آمریکا در مانیتور میکنیم. بخصوص دو مورد لوید آستین و لیندا گرین فیلد. قبلا از کالین پاول در حمله ب عراق استفاده شده بود و حالا این دو. از سیاهپوستان ستم دیده انتظار ظلم و جنایت نمی‌رود. سفید پوست ها در جای جای آمریکا از اقلیت ها برای انجام عملیات کثیف سوء استفاده می‌کنند. اقلیت ها نباید وجهه حق طلبانه خود را مخدوش کنند.
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    به زودی ، توهم . لیس الانسان الا ما سعی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس