تمهیدات ارتباطی در آیین وداع مردم با پیکر شهید جمهور

به منظور ایجاد پایداری ارتباطات و تامین نیازهای ارتباطی مردم در آیین تشییع و تدفین پیکر خادم الرضا، آیت الله رئیسی در شهرهای قم، تهران و مشهد، تمهیدات متنوعی برنامه ریزی و اجرا شد.

به گزارش مشرق، به منظور ایجاد پایداری ارتباطات و تامین نیازهای ارتباطی مردم در آیین تشییع و تدفین پیکر خادم‌الرضا؛ آیت‌الله رئیسی در شهرهای قم، تهران و مشهد، تمهیدات متنوعی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

جواد غلام‌پور؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با اشاره به آیین امروز (سه‌شنبه) عصر تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهوری در شهر مقدس قم گفت: با توجه به محبوبیت حضرت آیت‌الله رئیسی، مراسم امروز با استقبال قابل توجهی از مردم روبرو شده است و از آنجا که از قبل پیش‌بینی حضور مردم می‌شد، تمهیدات مناسبی برای تامین نیازهای ارتباطی در مسیر تشییع از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران صورت گرفته است.

وی در مورد اقدامات صورت گرفته توضیح داد: سه ایستگاه قابل حمل تلفن همراه در مسیر تشییع شهدای عزیز خدمت در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر قم نصب شده است.

غلام‌پور تصریح کرد: باتوجه به برنامه اخیری که برای ایجاد پایداری ارتباطات در مسجد مقدس جمکران صورت گرفته، در نیمه شعبان سال گذشته با وجود حضور خیل عظیم عاشقان و علاقمندان به ائمه اطهار و مهدی موعود شاهد ارائه خدمات مناسبی به کاربران بودیم که نسبت به گذشته رضایت بیشتر مردم را جلب کرد و هم‌اکنون این ایستگاه ها در حال خدمات‌دهی هستند.

مرتضی رضایی؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران نیز با اشاره به برگزاری دو آیین وداع مردم تهران با پیکر آیت‌الله رئیسی در مصلای امام خمینی(ره) و مسیر دانشگاه تهران تا میدان آزادی تصریح کرد: در راستای بهبود پوشش مناسب ارتباطی مراسم وداع با شهید جمهور که امشب در مصلی تهران و همچنین فردا (چهارشنبه) در مسیر دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزاری می‌شود، تلاش شده تا از طریق استقرار سایت‌های سیار تلفن همراه و ایجاد پوشش ارتباطی مناسب، نیازهای مردم و اقشار مختلف چون خبرنگاران در این مراسم تامین شود تا با مشکلی مواجه نباشند.

وی افزود: از این رو علاوه بر سایت های متعدد موجود که از قبل در این مناطق احداث شده است، سه سایت سیار تلفن همراه در مصلی تهران و سه سایت سیار دیگر نیز در مسیر دانشگاه تهران تا میدان آزادی مستقر شود.

همچنین علی دلگیر؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری جلسه اضطراری تدارک و تامین های لازم برای مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید آیت‌الله رئیسی در دفتر استاندار خراسان رضوی، گفت: باتوجه به پیش بینی حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله رئیسی در روز پنجشنبه در مشهد مقدس، پایداری ارتباطات و تامین ظرفیت ترافیکی در مسیرهای تشییع از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

وی با بیان اینکه برنامه مشخصی از سوی متخصصان این اداره کل برای تامین نیازهای ارتباطی در نظر گرفته شده است، افزود: بر این اساس ۵ سایت سیار در فرودگاه مشهد، میدان ۱۵ خرداد، میدان بسیج، میدان بیت المقدس و موزه مردم شناسی جنب باب الجواد مستقر می‌شود.

دلگیر تصریح کرد: همچنین ۲ سایت سیار نیز در میدان بسیج و میدان طبرسی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس