گانتز

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته است که بازگرداندن امنیت به جنوب فلسطین اشغالی پس از عملیات طوفان الاقصی حماس، سالها طول خواهد کشید.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در لفاظی‌های جدید امروز (پنجشنبه) خود مردم غزه را تهدید به حمله زمینی کرد و گفت که وضعیت مردم غزه فاجعه‌بار است و اوضاع پس از حمله زمینی رژیم صهیونیستی بدتر خواهد شد.

شبکه العربیه در این خصوص گزارش کرد، وزیر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امروز تصریح کرد که بازگرداندن امنیت در بخش جنوبی اراضی اشغالی که مورد حمله هفتم اکتبر حماس قرار گرفت، سال‌ها طول خواهد کشید.

روزنامه اسرائیلی تایمز در این خصوص گزارش کرد، گانتز در جمع خبرنگاران در تل‌آویو تصریح کرد که شهرک‌نشین‌ها در نزدیکی غزه احتمالاً برای یک‌سال نمی‌توانند به خانه‌های خود بازگردند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد که ساکنان شهرک‌های «زکیم» و «نتیو» که در پی عملیات طوفان الاقصی حماس این منطقه را ترک کردند، احتمالاً مجبور شوند که برای سه ماه در هتل به سر ببرند و سپس در مکانی در بیت‌المقدس ساکن شوند.

گانتز در واکنش به برخی منتقدان مبنی بر آن‌که رژیم صهیونیستی در مقابل فشارهای آمریکا برای تأخیر در حمله زمینی به غزه تسلیم شده است، گفت که تصمیم‌گیری درباره برنامه‌های جنگی مربوط رژیم صهیونیستی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    چه اغتماد به نفسی داری فکر میکنی چند سال دیگه اسرائیلی وجود داره؟
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    شما دیگر سالهایی که آرزویش را دارید نخواهید دید.
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    ببین اصلا منصرف شو چون نمی ارزه و تازه به صرفه هم نیست !
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    سلام به همه عزیزانم ....همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ✌️✌️👊👊🤝🤝💪💪✌️✌️💙💚💝💝✅✅🇮🇷🇮🇷.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس