حمله مسلحانه به پایگاه نظامیان صهیونیست در اریتره

منابع نظامی اریتره از حمله مسلحانه به یک پایگاه نظامیان رژیم صهیونیستی در این کشور خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع نظامی در اریتره گزارش دادند که نظامیان صهیونیست حاضر در پایگاه «دهلک» هدف حمله مسلحانه قرار گرفتند.

شبکه المیادین گزارش داد که این حمله در بلندترین نقطه کوه «امپا سویر»، جایی که پست دیده‌بانی نظامیان صهیونیست برای کنترل دریای سرخ قرار دارد، رخ داده است.

به گفته این منابع، نظامیان صهیونیست در بزرگ‌ترین پایگاه در خارج از شبه جزیره دهلک مستقر هستند و ناوگان هوایی آن شامل ده‌ها جنگنده از انواع مختلف است.

المیادین به نقل از برخی منابع آگاه نوشت که یک افسر بلندپایه صهیونیست در این عملیات به هلاکت رسیده است اما رژیم صهیونیستی خبر هلاکت او را بشدت سانسور کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    اگر ناوگان هوایی رژیم صهیونیستی نابود شود دیگه کارش تمومه.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    ایول دمشان گرم
  • سس IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    سلام.ایران میتونه تاسیسات مهم واقتصادی آمریکارودرخاورمیانه وهرجای جهان به طورمستقیم ویابانیروی نیابتی بزنه درپاسخ به حمله آمریکا به پایگاهای سپاه درسوریه.آمریکا اقتصادش براش به شدت مهمه چون باچین درحال رقابته واگرایران کشتیهای تجاری آمریکا رودردریای سرخ یاتنگه ها ودریای دیگرجهان فلج کنه آمریکابه شدت بهش فشارمیادحتی درخشکیهای جهان تاسیسات اقتصادیشوبزنه پاشنه آشیل آمریکااقتصادشه .آمریکا به چین نگاه میکنه وبرای همین اگراقتصادآمریکاروایران بتونه ناامن کنه ضربه بسیارمهلکی به آمریکازده هریک روزضربه به اقتصادآمریکا مساوی باعقب افتادن ازچینه.
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    بایدن هم مثل گوترش نمیداند که رئیس اصلی کس دیگر است و انها مترسکی بیش نیستند. سازمان ملل و شورای امنیت تحت نفوذ صهیونیست ها هستند و بدون اجازه انها هیچ اقدامی نمیتواند بکنند..ان گونه که سخنگوی نخست وزیر انگلیس سخن میگوید ،نشان میدهد مادر و مغز متفکر صهیونیست ها در انگلیس و امریکا بعنوان شاخ صهیونیست ها عمل میکند و اختیارش هم دست لابی صهیونیست امریکاست نه بایدن ومجلس های امریکا . ا و اسراییل هم چشم صهیونیست ها در منطقه است .این چشم در منطقه باید کور گردد .تا سرمایه داران زالو صفت نتوانند با ایجاد امنیت برای خود در امریکا و اروپا و دیگر کشورها با سپر بلا کردن عده ای و جنگ افروزی در کشور های اسلامی و غیره در اسایش زندگی کنند. جنگ اکراین و روسیه هم سیاست انها برای تسلط بیشتر بر کشور های جدا شده از اتحاد جماهیر شوروی است .برای نجات مردم دنیا از دست صهیونیزم جهانی باید،منافع انها در کل دنیا به بخطر افتاده و شرکت های بزرگ صهیونیستی ،مورد تحریم مسلمانان و دیگر کشور های مستقل و ازادیخواه ومستضعف جهان قرار گیرند. .با قطع صادرات نفت به انها ماشین جنگیشان را نا کار امد کرد .و زمستان سخت را نصیبشان کرد . . انشا ء الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس