انتقاد بن‌گویر از ترکیب شورای جنگ رژیم صهیونیستی

رهبر حزب «عوتسما یهودیت» در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از راه ندادن خود و دیگر اعضای احزاب راست افراطی به شورای جنگ این رژیم انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم برای به انزوا کشاندن راست های افراطی و اتحاد با گروه های چپ و میانه در شورای جنگ انتقاد کرد.

وی خواستار اضافه شدن یکی از اعضای احزاب افراطی راست به شورای جنگ شد و گفت: به عنوان یک عضو ائتلاف حاکم و وزیر امنیت داخلی، تسلیم تصمیم یکجانبه برای تشکیل شورای جنگ با حضور این سه نفر (نتانیاهو، یوآف گالانت وزیر جنگ و بنی گانتس رهبر حزب اتحاد)، بدون حضور خود شدم.

این مقام صهیونیست افزود: قصد تقابل ندارم اما بهتر است صدای کسانی که به ما در انتخابات رای دادند هم در شورای جنگ شنیده شود و نماینده ای در این شورا داشته باشیم.

شورای جنگ رژیم صهیونیستی که بعد از جنگ غزه تشکیل شد، شامل گانتس، نتانیاهو و گالانت می شود. «یائیر لاپید» رهبر حزب «یش عتید» و «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «یسرائیل بیتنو» درخواست ها برای پیوستن به این شورا را رد کردند.

با وجودی که قرار بود شورای جنگ رژیم صهیونیستی، احزاب این رژیم را برای پیشبرد امور جنگ متحد کند، اما نپیوستن بیشتر احزاب چپ و میانه به این شورا و دور ماندن احزاب راست افراطی از آن، حاکی از تداوم گسست بین سران رژیم صهیونیستی، حتی در شرایط جنگی است.

ارتش رژیم صهیونیستی در پی شکست مفتحضانه در برابر نیروهای مقاومت فلسطین، اقدام به بمباران بی‌وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده که در اثر آن تاکنون حدود پنج هزار فلسطینی شهید و حدود ۱۵ هزار نفر دیگر نیز زخمی شده اند. میان شهدای فلسطینی، حدود ۲ هزار کودک و بیش از هزار زن و سالخورده وجود دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م ح IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    خدایا شر این جانوران را از سر مردم دنیا کم کن!!!! آمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس