بیانیه پایانی نشست مجمع علمای یمن در حمایت از مقاومت فلسطین

علمای یمن با برگزاری نشستی با عنوان (وجوب نصرة الشعب الفلسطینی وحرمة خذلان حرکات الجهاد والمقاومة) حمایت خود از مقاومت فلسطین را اعلام کردند

به گزارش مشرق، رابطة العلماء الیمن(مجمع علمای یمن) نشستی فراگیر را با شعار (الزام حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و منع کوتاهی جنبش‌های جهاد و مقاومت) در صنعا برگزار و بیانیه‌ای را در انتهای این مجمع فراگیر صادر کرد. در این بیانیه ضمن تبریک عملیات طوفان ألاقصی و تمجید از استواری افسانه‌ای مردم غزه در مقابله با جنگ، نسل‌کشی و سیاست آوارگی صهیونیست‌ها، از ادامه دفاع جنبش‌های جهادی و مقاومت فلسطین قدردانی و عملیات حزب الله در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی مورد تمجید قرار گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بر ضرورت حمایت همه جانبه مالی، جانی، رسانه‌ای و… از مردم مظلوم فلسطین و جنبش‌های جهاد و مقاومت تاکید می‌کنیم. ما بر ضرورت اعلام بسیج جهادی و عمومی و اعلام جهاد فی سبیل الله علیه رژیم صهیونیستی و اعلام وجوب حمایت از همه کسانی که برای دفاع و مبارزه در این مسیر حرکت می‌کنند، تاکید می کنیم.

از علمای اسلام می‌خواهیم علیه صهیونیست‌ها و پایگاه‌های آمریکایی و غربی در منطقه اعلام بسیج و جهاد کنند و مسئولیت تبیین و آگاهی‌بخشی خود را به نحو احسن انجام دهند.

ما با صدای رسا اعلام می‌کنیم که از آنچه توسط سید بدرالدین الحوثی، رهبر انقلاب یمن در مورد مشارکت در حمایت از مردم فلسطین و جنبش های جهاد و مقاومت اعلام شد، حمایت و آن را تحسین می کنیم.

جنبش‌های مردمی و رسمی در داخل و خارج یمن که در حمایت از مردم فلسطین به پا خواسته‌اند را می ستاییم و بر لزوم تداوم آن با شتاب بیشتر در راه خدا تاکید می‌کنیم.

ما از همه امت اسلامی در تمامی جهان می خواهیم که کالاهای اسرائیلی، آمریکایی و غربی را تحریم کنند زیرا تحریم، جهاد فی سبیل الله است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس