کد خبر 1538646
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
حمایت سازمان بازرسی کشور از شرکت‌های دانش بنیان

معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر پرهیز از خام فروشی گفت: مجموعه‌های تحقیقاتی و شرکت‌های شتاب دهنده باید با اقتصاد دانش بنیان توسعه یابند.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی دادگستری اصفهان، محمدمهدی بلندیان، معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور که به همراه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان اصفهان سفر کرده است ضمن حضور در تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مشکلات مدیران این واحدهای فناور را شنید و بررسی کرد.

بلندیان در نشستی با مدیران این شرکت‌ها ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این شهرک علمی و تحقیقاتی، تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از خام فروشی را مورد تاکید قرار داد و گفت: فعالیت‌ها باید به سمت و سوی اقتصاد دانش بنیان سوق داده شود.

معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی لازمه تحقق این موضوع را توسعه مجموعه‌های تحقیقاتی و شرکت‌های شتاب دهنده دانست.

بلندیان نگاه حمایتی به شرکت‌های دانش بنیان را امری مهم تلقی و با اشاره به تلاش‌های سازمان بازرسی برای رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان، تصریح کرد: این سازمان در راستای اجرای قانون، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را در دستور کار دارد و نهادهای متولی باید با اجرای درست قانون، زمینه توسعه این شرکت‌ها را فراهم کنند.

به گفته معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی، اجرای درست وظیفه سازمان بازرسی پیرامون نظارت بر اجرای قانون و حسن جریان امور منجر به امیدآفرینی خواهد شد.

بلندیان یادآور شد: سازمان بازرسی ورود بسیار خوبی در راستای برطرف کردن مشکلات شرکت‌های دانش بنیان دارد و جلسات متعددی در این خصوص با نهادهایی که در این راستا مسؤولیت دارند برگزار کرده است.

وی به مدیران شرکت‌های دانش بنیان مستقر در این شهرک اطمینان داد: سازمان بازرسی با تمام قوا از شرکت‌های دانش بنیان حمایت خواهد کرد.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه دکتر مصلحی رئیس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گزارشی از روند فعالیت های این شهرک را ارائه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس