شرکت افرانت به مناسبت سالگرد آغاز به کار و همزمان با افتتاح پنجمین دیتاسنتر خود به نام دنا از29  مهر تا 15 آبان به مشتریانی که اقدام به خرید حداقل ۶ ماه فضای کولوکیشن نمایند، یک ماه سرویس رایگان و تخفیف ویژه خدمات تکمیلی اختصاص می دهد.

به گزارش روابط عمومی افرانت؛ شرکت افرانت که از سال 1376 تاکنون با ارائه خدمات و راهکارهای مبتنی بر دیتا شامل پهنای باند اینترنت، شبکه انتقال، خدمات ارتباطی، دیتاسنتر، خدمات ابری برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها به‌عنوان یکی از ارکان اصلی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت در کشور فعالیت می کند؛ با توجه به اعتماد مشتریان و استقبال و تقاضای روز افزون آنها از فضای رک افرانت، اقدام به افتتاح فضای دیتاسنتر جدید خود در غرب تهران با نام دنا نموده است.

به مناسبت افتتاح دیتاسنتر دنا و ۲۶ امین سالگرد افرانت

این دیتاسنتر نیز مانند سایر دیتاسنترهای افرانت، شامل پشتیبانی امنیتی و خدمات تکمیلی به درخواست مشتریان، تهویه و برق پایدار و مطمئن، پهنای باند قابل توجه و بالاترین سطح SLA و کیفیت بدون رقیب خدمات خواهد بود.

رک های ۴۵ یونیتی با امکان ارائه ۱۶ تا ۳۲ آمپر برق برای هر رک و در صورت تقاضا بیش از آن، دسترسی فیزیکی، فنی و پشتیبانی ۲۴ ساعته، آپ لینک و پورت های 1G و 10G و ضریب اطمینان ۹۹.۹ درصد، امکان برقراری ارتباط با سایر دیتاسنترهای افرانت و SLA در بالاترین سطح، وجه تمایز دیتاسنتر دنا می باشد.

افرانت در حال حاضر میزبان کسب و کارهای اینترنتی بزرگی مانند کافه بازار، دیوار، شیپور، دیجی کالا، اسنپ، تپ سی، الو پیک، کارگزاری ها و  ... است.


این محتوا تبلیغاتی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس