زکزاکی: کشتار غیرنظامیان در غزه نشان ضعف صهیونیست ها است

رهبر جنبش اسلامی نیجریه گفت: رمز موفقیت حرکت اسلامی در نیجریه این بود که پیغام امام خمینی(ره) را به منطقه خود بردیم و راه و روش ایشان را ادامه دادیم.

به گزارش مشرق، شیخ «ابراهیم یعقوب زکزاکی» در اجتماع طلاب مشهدی در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه افزود: ما فقط سبک و شیوه امام خمینی (ره) را مطالعه و در کشور خود پیاده کردیم و در هر نقطه جهان نیز اگر رمز و راز عملکرد ما را بپرسند این راه را نشان خواهیم داد.

وی با اشاره به موفقیت قطعی فلسطینی ها ادامه داد: مردم، قدرت اصلی هستند و وقتی به خدا توکل کرده باشیم با دست در دست هم قراردادن، پیروز خواهیم شد.

رهبر شیعیان نیجریه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم فلسطین در شرایط سختی زندگی می کنند، برادران و خواهران ما شکنجه و کشته می شوند، لذا هدف اصلی محو صهیونیسم است.

وی اضافه کرد: اینکه گفته می شود دشمنان ما ابرقدرت هستند و از نیروی بالای نظامی برخوردارند صحت ندارد، چراکه قدرت و همبستگی آنها دروغین است.

زکزاکی اظهار داشت: آنها وقتی همبستگی و مقاومت مردم فلسطین را دیدند، به بمباران و هدف قراردادن کودکان و افراد غیرنظامی و ساختمان های مسکونی روی آوردند که نشان دهنده بزدلی و ضعف‌شان است.

رهبر جنبش اسلامی نیجره گفت: در مسائل جنگی افراد نظامی رو در روی هم هستند اما کشتار غیرنظامیان در غزه نشان ضعف صهیونیست ها است، امیدواریم به زودی همه شاهد پیروزی جبهه مقاومت و دستاوردهای آن باشیم.

زکزاکی ضمن تاکید بر دعای شبانه روزی برای پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین اظهار کرد: مردم از آینده و نتایج رویدادهای جاری در فلسطین می پرسند، باید اینگونه پاسخ داد که ما فشارهای بیشتری را تحمل کرده ایم، پس به طور حتم تحمل فشارهای کنونی ما را به پیروزی خواهد رساند.

وی به حرکت گروه «اخوان المسلمین» در دوره معاصر اشاره و بیان کرد: حرکت این گروه اسلامی یک تجربه خوب است، با وجود اینکه آنها مدتها در کنار و حاشیه قرار گرفته بودند اما اکنون شاهد هستیم حرکت اخوان المسلمین با موفقیت همراه شده است.

رهبر شیعیان نیجریه تاکید کرد: اکنون تصاویری از تجمعات و همبستگی مردم نیجریه با فلسطین را می بینیم، این جمعیت‌ بسیار نشان از قدرت مردمی حرکت اسلامی دارد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) موجب همبستگی ملت نیجریه بود، اصلا نیاز نیست امام خمینی را به کسی توضیح دهیم چراکه ایشان برای همگان شناخته شده است.

رهبر شیعیان نیجریه تاکید کرد: اکنون تصاویری از تجمعات و همبستگی مردم نیجریه با فلسطین را می بینیم، این جمعیت‌ بسیار نشان از قدرت مردمی حرکت اسلامی دارد.

وی نژاد پرستی رسوخ کرده در آفریقا را موجب ایجاد کدورت در کشورهای این قاره دانست و گفت: دشمنان می خواهند با این موضوع ملت ها را به جدایی و جدایی طلبی بکشانند.

زکزاکی تصریح کرد: این نوع جدایی را حتی در بورکینافاسو ، نیجر و چاد ایجاد کرده اند تا موجب جدایی ملت ها شود و حتی به جدایی مسلمانان در این کشور بینجامد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) موجب همبستگی ملت نیجریه بود، اصلا نیاز نیست امام خمینی را به کسی توضیح دهیم چراکه ایشان برای همگان شناخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    شمروحرمله چه جنایت‌ها که نمیکنند. ای مسلمان به پاییز که آمریکا وانگلیس به جزکشتار کاری نمی‌کنند. آری کفتارها جزدرندگی کاری نمکنند
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      0 0
      مشرق ترسو و بدبخت شعار به این قشنگی توی کامنتها و اخبار چرا چاپ نمیکنی . خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ... همه کامنتهای درپیت و بدردنخور دشمنان را چاپ میکنی و امثال این اشعار قشنگ را چاپ نمیکنی چرا؟ نکنه ترسیدی و بدبختی . این جمله کوچک همه محتوای همه اخبار تو را در بردارد بلکه بینهایت بیشتر . مشرق بی انصافی نکن از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن و بدان مشرق همه چیز در عمل که در این اشعار آمده است
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    الموت لاسرایل
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 1
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      0 0
      حقیر زاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس