فرمانده صهیونیست: نتوانستیم از جبهه جنوبی محافظت کنیم

فرمانده بخش «جبهه داخلی» ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد تا زمانی که ثابت نکنند زندگی در غزه تغییر کرده، نمی‌توانند شهرک‌نشینان را به خانه‌های غصبی‌شان بازگردانند.

به گزارش مشرق، در ادامه اذعان مقامات کنونی و سابق نظامی و امنیتی رژیم موقت صهیونیستی به شکست خوردن در برابر عملیات «طوفان الاقصی» جنبش مقاومت حماس، یک مقام دیگر تل‌آویو هم لب به اعتراف گشود.

فرمانده بخش «جبهه داخلی» ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد پنجشنبه گفت: «ما نتوانستیم از جبهه جنوبی محافظت کنیم و تا زمانی که ثابت نکنیم زندگی در غزه تغییر کرده، نمی‌توانیم مردم را به خانه‌هایشان بازگردانیم».

وی همچنین تهدید کرد: «هدف از عملیات نظامی [علیه نوار غزه] این است که هیچ حکومت نظامی و سیاسی از سوی حماس وجود نداشته باشد».

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در روز شنبه که منجر به هلاکت حداقل ۱۸۰۰ صهیونیست و زخمی شدن ۴۴۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ تل‌آویو با دستور اعمال محاصره همه‌جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرد.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به ۳۴۷۸ شهید و بیش از ۱۲ هزار مجروح رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس