سندرز: حمله به بیمارستان غزه، جنایت غیرقابل توصیف است

سناتور آمریکایی، بمباران بیمارستان فلسطینی‌ها در غزه را که منجر به شهادت صدها فلسطینی شد، جنایتی غیرقابل توصیف از سوی رژیم صهیونیستی برشمرد.

به گزارش مشرق، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی، در جریان یک سخنرانی در شامگاه روز سه‌شنبه اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی برای بمباران بیمارستان المعمدانی واقع در شمال غزه را جنایت غیرقابل از سوی این رژیم توصیف خواند.

به گزارش «هیل»، برنی سندرز در جریان حادثه مربوط به انفجار در بیمارستان المعمدانی غزه، جنایت انجام گرفته از جانب رژیم صهیونیستی را وصف ناپذیر خوانده و عنوان کرد این جنایت باید هرچه سریع‌تر متوقف شود.

سندرز در بیانیه‌ای عنوان کرد: بمب‌ها و موشک هایی که علیه غیرنظامیان استفاده می‌شود باید هر چه سریع‌تر پایان یابد، کمک‌های بشردوستانه عظیمی به غزه برای تامین غیرنظامیان ارسال شود و گروگان‌های آمریکایی هر چه سریع‌تر باید نزد خانواده هایشان بازگردند.

برنی سندرز هفته گذشته نیز از محاصره غزه توسط رژیم صهیونیستی به عنوان اقدامی جدی و خطرناک در جهت نقض قوانین بین‌المللی انتقاد کرد و خواستار توقف آن شد.

سندرز در انتقاد از اقدامات رژیم صهیونیستی در شهر غزه، اقدامات نظامی این رژیم علیه غیرنظامیان را محکوم کرده و تحت عنوان جنایت جنگی از آنها یاد کرد. وی در بیانیه‌ای جداگانه نیز به این موضوع اشاره کرده و گفت: محرومیت کامل غزه از دریافت غذا، آب و سایر مایحتاج توسط اسرائیل نقض جدی قوانین بین‌المللی است و تنها موجب آسیب رساندن به غیرنظامیان بی‌گناه می‌شود.

برنی سندرز، از جمله دموکرات‌های ترقی خواهی در آمریکا است که نسبت به تلفات شدید غیرنظامیان در غزه در نتیجه حملات هوایی رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی شدید کرده است.

در حال حاضر، شمار شهدای جان باخته در فلسطین در نتیجه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیش از ۳ هزار و سیصد نفر رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    از نوزاد چینی تا فسیل آمریکایی فهمیدن اسرائیل جنایتکاره اما خب بی وجدان ها هنوز میگویند کارخودشونه!
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    به شدت مشکل داره بااسراییل ولی خودش یهودیه!!!!!!
  • هادی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    باز خدا پدر این سندرز رو بیامرزه. یکی پیداشد تو آمریکا یک حرف حسابی زد. البته اگر صهیونیست‌ها دخلشو نیارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس