کد خبر 1537144
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
مظنون تیراندازی بروکسل بازداشت شد

وزیر کشور بلژیک از بازداشت مظنون به قتل دو هوادار تیم ملی فوتبال سوئد در بروکسل خبر داد.

به گزارش مشرق، براساس اعلام آنِلیز وِرلیندن، وزیر کشور بلژیک، پلیس این کشور مظنون فراری قتل دو هوادار تیم ملی فوتبال سوئد را در یک کافه هدف شلیک گلوله قرار داده و سپس بازداشت کرده است.

پلیس بروکسل اعلام کرد که مظنون را در کافه‌ای در شمال شرقی پایتخت بلژیک به دام انداخته و پس از وقوع تیراندازی، وی را زنده بازداشت و تحت‌الحفظ به بیمارستان منتقل کرده است. گفته می‌شود فرد بازداشت‌شده در آمبولانس دچار حمله قلبی و بلافاصله احیا شده است.

به نوشته رسانه‌های بلژیک، این حمله تروریستی عصر دیروز(دوشنبه) با تیراندازی فردی به هواداران حاضر در دیدار انتخابی یورو ۲۰۲۴ در بروکسل به وقوع پیوست و به نیمه‌کاره ماندن این بازی منجر شد.

وزیر کشور بلژیک گفته است که اسلحه «مظنون بازداشت‌شده» با اسلحه‌ای که در تیراندازی دیروز استفاده شد، مطابقت دارد. مظنون این حمله تروریستی در ویدئوی مذکور خود را عبدالسلام الگولیانی، حامی و عضو گروه تروریستی داعش معرفی کرده است.

روزنامه هلندی زبان Het Laatste Nieuws (HLN) این حادثه را به حمله رژیم صهیونیستی به غزه ربط داده و نوشت: با حمله اسراییل تنش‌های مذهبی در جهان افزایش یافته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    وقتی طرفدارای حماس اینطوری عمل می کنن خودش دیگه چه کار می کنه؟؟
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    این خبر در تناقض با خبر قبلیتون زیر همین خبره.اونجا گفتید که توی تریا به ضرب گلوله کشته شده اینجا نوشته شده تحت الحفظ با آمبولانس به بیمارستان بردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس