کد خبر 1537139
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کشف بیش از ۶۵ کیلوگرم «شیشه» در بسته‌های پستی

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از ۶۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در بسته‌های پستی توسط پلیس راه آهن خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار رضا بنی اسدی فر درباره جزئیات این خبر گفت: پس از اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مواد مخدر مبنی بر جابه‌جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی از طریق پست در شهرستان زابل به مقصد زاهدان و سپس انتقال از طریق ناوگان ریلی به مقصد تهران، مأموران پلیس این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی تیمی متشکل از عوامل تخصصی با رعایت ملاحظات حفاظتی و امنیتی در محل تخلیه مرسوله های پستی در شهرستان زاهدان حاضر و کلیه مرسولات را به صورت دقیق بررسی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا بیان داشت: پس از بازرسی‌های دقیق، مأموران به دو بسته حاوی ۱۱ عدد بالشت و یک عدد تشک مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را از سایر مرسوله های پستی جدا می کنند.

وی با بیان اینکه مأموران با دقت زیاد به بازرسی این مرسوله پرداختند، گفت: مرسوله توسط دستگاه ایکس ری و با استفاده از کیت تشخیص سریع مواد، مورد ارزیابی قرار گرفت و وجود مواد مخدر به صورت فله و مخلوط داخل پشم شیشه محرز شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در مجموع میزان ۶۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه از بسته های حاوی بالش و تشک توسط مأموران پلیس راه آهن کشور کشف و ضبط شد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار بنی اسدی فر در پایان تصریح کرد: دستگیری فرد یا افراد ارسال کننده مرسوله پستی مورد نظر به صورت ویژه و با انجام اقدامات اطلاعاتی در دست اقدام بوده و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برابر دستور مرجع قضائی، مواد کشف شده تحویل پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان زاهدان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس