کد خبر 1536952
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
حوادث

مرد معتاد که برای ترک در کمپ بستری شده بود در حالی به قتل رسید که یکی از مسئولان کمپ و متهم اصلی مدعی است فقط به وی یک سیلی زده است.

به گزارش مشرق، اوایل شهریور، مأموران حراست یکی از بیمارستان‌های پایتخت در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرد جوانی خبر دادند که مدرک شناسایی به همراه نداشت. طبق اعلام بیمارستان، مرد جوان در حالی که وضعیت جسمی بدی داشت توسط چند مرد به بیمارستان منتقل شده اما باتوجه به حال نامساعد او ساعتی بعد تسلیم مرگ شده بود.

بازپرس جنایی دستور شناسایی هویت مردانی را که او را به بیمارستان منتقل کرده بودند صادر کرد. در بررسی‌های بعدی مشخص شد افرادی که مرد جوان را به بیمارستان منتقل کرده‌اند کارکنان کمپ ترک اعتیادی در غرب پایتخت هستند.

در تحقیق از کارکنان کمپ هویت مرد جوان به نام هوشنگ به دست آمد و آنها مدعی بودند که مرد جوان برای ترک به کمپ منتقل شده و حالش وخیم شده و او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

از آنجایی که مرد جوان از کمپ ترک اعتیاد به بیمارستان منتقل شده بود و اظهارات افرادی که او را به بیمارستان منتقل کرده بودند متناقض بود، این احتمال از سوی بازپرس جنایی مطرح شد که مرد جوان قربانی جنایتی مرموز از سوی اعضای کمپ شده است.

زمانی که بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های کمپ را صادر کرد، آنها مدعی شدند که تصاویری در دست ندارند. در حالی که تحقیقات میدانی از سوی بازپرس جنایی نشان می‌داد که کمپ مجهز به دوربین مداربسته بوده اما تصاویر و فیلم‌ها پاک شده است. همچنین کمپ مورد نظر نیز بدون مجوزفعالیت می‌کرده است.

نظریه پزشکی قانونی

همزمان بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و مشخص شدن علت اصلی مرگ را صادر کرد. طولی نکشید که متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند هوشنگ بر اثر ضرب و جرح و جراحات وارده جانش را از دست داده است. بدین ترتیب فرضیه بازپرس جنایی در رابطه با قتل قوت گرفت و بازپرس دستور بازداشت عاملان این حادثه را صادر کرد.

تحقیقات تیم جنایی نشان می‌داد هوشنگ که اعتیاد به مواد مخدر داشته توسط همسایه‌ها برای ترک به کمپ منتقل شده است. یکی از افرادی که در کمپ بستری شده بود نیز به مأموران گفت: هوشنگ روز حادثه، روی تخت یک فرد دیگری خوابید که این موضوع باعث شد یکی از مسئولان کمپ عصبانی شود و او را بشدت کتک بزند. زمانی که حال وی بد شد، او را به بیمارستان منتقل کردند.

با مدارک و سرنخ‌هایی که تیم تحقیق به دست آورده بودند به دستور بازپرس جنایی، مدیرکمپ، مسئول کمپ در شب حادثه، ضارب و سه نفر از کارکنان و مسئولان کمپ بازداشت شدند.

بیژن، متهم اصلی پرونده و عامل قتل در تحقیقات مدعی شد: من وظیفه دارم دارو و غذا و امور مربوط به افرادی را که برای ترک به کمپ می‌آیند فراهم کنم. روز حادثه هوشنگ حال خوبی نداشت و فرش داخل اتاق را کثیف کرد. من هم به او یک سیلی زدم و او را به سمت دستشویی بردم.

در حالی که بیژن چنین اظهاراتی را مطرح کرد، شاهدان دیگر در تحقیقات عنوان کردند که او سه بار هوشنگ را مورد ضرب و جرح قرار داده است. ۵ متهم دیگر به دستور بازپرس محمد مهدی براعه با قرار وثیقه آزاد شده و بیژن به عنوان متهم اصلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    عجب مسخره بازی شده مردم رو می کشن فیلمارو هم پاک می کنن بعدشم از زیرش در میرن
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    نفهم بی‌شعور اگر حواسش جمع بود فرش رو کثیف نمی‌کرد تو احمق که حواس بود زدی و کشتیش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس