شهادت یکی از نیروهای حزب‌الله

جنبش حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای از شهادت «حسین کمال المصری» یکی دیگر از مجاهدانش، طی درگیری‌های جنوب لبنان و بر اثر تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان امروز، یک‌شنبه ۱۵ اکتبر در بیانیه‌ای اعلام کرد که «حسین کمال المصری» یکی از مجاهدانش از شهرک «جویا» و بر اثر تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسید.

رسانه‌های صهیونیستی، صبح امروز، از تبادل آتش در خطوط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر داد. ارتش رژیم صهیونیستی  هم در بیانیه‌ای اعلام کرد در مجاورت منطقه شتولا تبادل آتش‌ صورت گرفته و یک موشک ضدزره شلیک شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد در این حمله دست‌کم ۵ نفر مجروح شده‌اند که وضعیت یکی از آن‌ها خطرناک گزارش شده است. روزنامه عبری «یدیعوت آحارانوت» گزارش داد در حمله به شمال اراضی اشغالی فلسطین یک نفر کشته شده است.

جنبش حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در «شتولا» را در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر و هدف قراردادن شهروندان لبنانی مورد هدف قرار داده که منجر به ضرباتی دقیق و مستقیم به دشمن شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس