افزایش شمار شهدای فلسطینی در غزه به ۳۰۰۰ نفر

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطنی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون به ۳۰۰۰ نفر افزایش یافته است. بیش از ۷۰۰ کودک نیز زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز شنبه خبر داد که تعداد شهدای حملات هوایی رژیم اشغالگر قدس به ۳۰۰۰ هزار نفر افزایش یافته است؛ تاکنون بیش از ۷۰۰ کودک نیز زخمی شده‌اند.

در همین راستا، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل با انتشار گزارشی اعلام کرد که حملات هوایی اسرائیل به غزه منجر به نابودی کامل دست‌کم ۱۰۰۰ خانه در این منطقه شده است.

وبگاه القاهرة الاخباریه نوشت: «در گزارش کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل همچنین آمده است که در پی حملات اسرائیل به منطقه غزه دست‌کم ۵۶۰ واحد مسکونی دیگر به طوری تخریب شده که دیگر قابلیت سکونت نداشته و همچنین ۱۲ هزار ۶۰۰ واحد مسکونی دیگر در اثر این حملات به طور جزئی آسیب دیده‌اند.

در مقابل نیز به گزارش رسانه‌های عبری روز جمعه ۱۳ اکتبر، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش حماس علیه اشغالگران تاکنون، تعداد تلفات صهیونیست‌ها به ۱۵۰۰ صهیونیست کشته و ۳۴۰۰ شهرک‌نشین دیگر هم زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه بامداد امروز بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه را شدت بخشیده و یک نسل‌کشی و کشتار جمعی به تمام معنا را به راه انداخته است.

طی ساعات اخیر ده‌ها فلسطینی در حملات به مناطق مسکونی شهید شدند و ده‌ها خانه و واحد مسکونی تخریب و با خاک یکسان شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    2 0
    واقعا ارزش اینهمه کشته رو داشت؟
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    1 1
    مرگ بر اسرائیل جنایتکار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس