کد خبر 1528924
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
اظهار نظر مسی درباره حضورش در جام جهانی بعدی

کاپیتان تیم ملی آرژانتین اعلام کرد که از حضورش در جام جهانی بعدی که سال ۲۰۲۶ به میزبانی آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود، مطمئن نیست.

به گزارش مشرق، لیونل مسی در گفتگویی که در یوتیوب پخش شد به میگل گارادوس، خبرنگار آرژانتینی، گفت: نمی‌دانم به جام جهانی بعدی که سال ۲۰۲۶ برگزار می‌شود، خواهم رسید یا نه. من هنوز به آن فکر نمی‌کنم چون خیلی دور است.

مسی گفت در حال حاضر تمرکزش روی مسابقات کوپاآمه‌ریکا ۲۰۲۴ به میزبانی آمریکاست. او گفت: بعد از کوپا خواهیم دید چه خواهد شد. همه چیز بستگی به احساسم دارد. هنوز سه سال تا جام جهانی بعدی باقی مانده است.

مسی دسامبر گذشته در فینال جام جهانی قطر، آرژانتین را به پیروزی مقابل فرانسه رساند.

برنده هفت توپ طلا پیش از اینکه به فلوریدا برود تا برای اینترمیامی در لیگ برتر فوتبال آمریکا بازی کند، بارها اعلام کرده بود که در پی‌اس‌جی ناراضی است. مسی درباره سال‌های حضورش در پاریس گفت: روی هم رفته شرایط آن چیزی نبود که انتظار داشتم اما همیشه گفته‌ام که هر چیز به دلایلی اتفاق می‌افتد.

لیونل مسی در دیدار اخیر اینترمیامی برابر تورنتو مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. او در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت اما در دقیقه ۳۷ مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. البته شاگردان خراردو مارتینو با آنکه دو بازیکن کلیدی و سرشناس خود را از دست دادند توانستند چهار گل به ثمر برسانند و پیروز این بازی حساس شوند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس