اسرائیل یک دروغ بزرگ است/ امنیت صهیونیست‌ها پوشالی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز فلسطینیان با فرهنگ جهاد و شهادت که به نمایش گذاشتند، نشان دادند امنیت رژیم صهیونیستی پوشالی است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف امشب (جمعه ۲۱ مهر ماه) در یادواره شهدای باغ فیض و پنج شهید گمنام دفاع مقدس، اظهار داشت: در این ایام می‌دیدیم که چگونه برخی از دولت‌ها تسلیم می‌شدند و چگونه رژیم صهیونیستی رجزخوانی می‌کرد، اما در این یک هفته جوانان فلسطین نشان دادند و ثابت کردند که اسرائیل یک دروغ بزرگ است و به خائنان فلسطین نشان دادند که این دروغ هرگز به حقیقت پیوند نخواهد خورد.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی می‌گفت ما قدرت برتر هستیم، اما حرکت جوانان فلسطین از غزه نشان داد که آن‌ها یک ارتش کاریکاتوری هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فلسطینی‌ها در اوج غافلگیری، عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند و غرور صهیونیست‌ها را شکستند و آنان را به اسارت گرفتند. شما در شبکه‌های اجتماعی دیدید که صهیونیست‌ها یک هواپیمای مدرن را بر تریلی سوار کردند و بردند و این کار را از روی ترس انجام دادند و نشان دادند که یک ارتش پوشالی هستند.

قالیباف تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تبدیل به یک موجود ناامن شده است. ارتش رژیم صهیونیستی پوشالی است و امروز همه به این نتیجه رسیدند که رژیم منحوس صهیونیستی در یک پایگاه اجاره‌ای زندگی می‌کند و آنجا را هم باید ترک کند و برود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در یک سال و اندی، ۵ دولت عوض کرد و این از اختلافات درونی آنان حکایت دارد. امروز با فرهنگ جهاد و شهادت که فلسطینیان آن را به تمام معنا و با قدرت به نمایش گذاشتند نشان دادند، امنیت رژیم صهیونیستی پوشالی است و یهودیانی که به آنجا مهاجرت کردند، فهمیدند که دیگر امنیت ندارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: یکی از طرح‌های رژیم صهیونیستی در عرصه سیاست خارجی آن بود که با کشورهای اسلامی و عربی روابط سیاسی خودش را عادی کند و در بخشی از این طرح موفق شد، اما می‌بینید که چگونه امت اسلامی امروز به میدان آمدند و علیه این رژیم صهیونیستی به پا خاستند. هیچ دولتی نباید بر خلاف اراده ملت خود به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی باشد.

قالیباف تاکید کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است. نکته مهم دیگر آن است که رزمندگان فلسطینی و مجاهدان و گروه‌های فلسطینی همگی اعتقاد و باور داشتند، اما مظلوم و تنها بودند که عملیات طوفان الاقصی نشان داد پیروزی در یک قدمی آنان است و ایمان آنان قوی‌تر شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز مجاهدان فلسطینی از هر روز دیگری قوی‌تر و امیدوارتر هستند. سرمایه اصلی مقاومت، فرهنگ جهاد و شهادت است و ما این موضوع را مدیون شهدای انقلاب اسلامی و شهدای امت اسلامی و شهدای مدافع حرم هستیم.

وی ادامه داد: ما امشب توفیق داریم که یاد چند تن از شهدا را گرامی بداریم و بدانیم که مقاومت است که به ما قدرت، عزت، شرف و پیشرفت می‌دهد.

قالیباف اظهار داشت: در هر محیطی باید فرهنگ جهاد و شهادت را با افتخار سر دست گرفت که این است که عزت، شرف و پیشرفت ما را تضمین می‌کند.

وی تاکید کرد: تردید نکنید که فرهنگ جهاد و مقاومت است که مشکلات ما از جمله مشکلات اقتصادی را حل و فصل می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 0
    دروغ نبود?
  • حسن IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 2
    اسرائیل جعلیه
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 0
    هان
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    1 1
    دوروغ بززرگ
  • کامران نجفی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 4
    دو تا موشک قدرتمند به پدافند های اسرائیل بزنند تا موشک های فلسطین صهیونیست ها را به جهنم 6 روزه خودشان (فکر میکنند 6 روز تو جهنم میمونن و به بهشت میروند) بفرستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس