آژیر هشدار در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمد

آژیر هشدار در شهرک صهیونیستی حنیتا واقع در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمده و رژیم صهیونیستی نسبت به نفوذ مبارزان مقاومت به اراضی اشغالی هشدار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، آژیر هشدار در شهرک صهیونیستی حنیتا واقع در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمده است و همزمان ارتش رژیم صهیونیستی به گلوله باران مناطق جنوبی لبنان دست زده است.

مقامات صهیونیست نسبت به نفوذ مبارزان مقاومت به اراضی اشغالی از طریق مرزهای جنوبی لبنان هشدار داده‌اند و از شهرک‌نشینان خواسته‌اند که در پناهگاه‌ها باقی بمانند. ارتش رژیم صهیونیستی عملیات جستجو را برای یافتن مبارزانی که احتمال دارد به اراضی اشغالی نفوذ کرده باشند آغاز کرده است.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های علما الشعب و الضهیره واقع در جنوب لبنان را گلوله باران کرد. جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز بر فراز بخش غربی مرزهای جنوبی لبنان به پرواز درآمدند.

از سوی دیگر مبارزان مقاومت با انفجار بمبی در دیوار مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی، حفره‌ای را در این دیوار به وجود آوردند. علاوه بر این منابع خبری از درگیری میان مبارزان مقاومت و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در بخش غربی مرزهای جنوبی لبنان خبر می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس