شیخ نعیم قاسم: حزب الله معادلات منطقه را تغییر داد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت که عملیات طوفان الاقصی پاسخ طبیعی به اشغالگری و جنایت و فساد صهیونیست‌ها بود.

به گزارش مشرق، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم اعلام همبستگی با فلسطین و نبرد طوفان الاقصی گفت که رژیم صهیونیستی تاکنون تمامی جنایت‌هایش را در پوشش حمایت بین المللی انجام داده است و طوفان الاقصی پاسخ طبیعی به این جنایت‌ها بود.

به نوشته وبگاه شبکه المنار، نعیم قاسم افزود: «طوفان الاقصی یک عملیات موفق و پایه‌گذار و یک نقطه عطف تاریخی و درخشان است که جاودانه و برای همه آزادگان نقطه عطف اساسی خواهد بود».

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: «ما حامی و کاملا آماده هستیم و لحظه به لحظه نبرد طوفان الاقصی را دنبال می‌کنیم و هر زمان که موعد اقدامی باشد، وارد عمل خواهیم شد».

او در واکنش به شایعه‌پراکنی‌های گسترده رژیم اشغالگر قدس نیز گفت که رزمندگان مقاومت، بر اساس انسانیت و اخلاق رفتار می‌کنند و افراد شجاعی هستند که در میدان نبرد ثابت قدم هستند؛ در حالیکه رژیم صهیونیستی دست به شنیع‌ترین نوع کشتار، آن هم از دور می‌زند.

بیشتر بخوانید:

رایزنی امیرعبداللهیان با همتای لبنانی در بیروت

معاون سید حسن نصرالله تأکید کرد: «چهره رژیم اسرائیل عبارت است از جنایت و بزدلی؛ طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیل ضعیف است؛ صهیونیست‌ها نمی‌جنگیدند، بلکه برخی کشته شده و برخی دیگر تسلیم شدند».

به گفته شیخ نعیم قاسم، حمایت آمریکا موجب طولانی‌تر شدن عم رژیم صهیونیستی شده است، اما ایام پیش رو ثابت خواهد کرد که این رژیم رو به زوال است.

اوهمچنین گفت که اتفاقاتی که در غزه رخ می‌دهد، یک جنگ نیست، بلکه یک تجاوز جنایت‌آمیز محسوب می‌شود.

هفت روز از نبرد طوفان الاقصی می‌گذرد، نبردی که با یک آبروریزی بزرگ امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی همراه بود؛ تا جایی که طبق آخرین آمار، تاکنون ۱۵۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳۴۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

در مقابل نیز اشغالگران به شدت غزه را آماج بمباران بی هدف خود قرار داده‌اند؛ به طوریکه تاکنون تعداد قربانیان نوار غزه به ۱۵۳۷ شهید و حدود ۶۶۱۲ زخمی رسیده است

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پری مجرد 44ساله IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 1
    مرگ بر اسرائیل مرگ بر شیخ بنفش انگلیسی و باند تبهکارش مرگ بر ترامپ و بایدن
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 0
    امام زمان با رعب و ترس و وحشت در دل دشمنانش توسط خدا به وسیه اسباب و غیر آن یاری میشود به جای اینکه دشمنان ایران اسلامی و شیعی که مجهز به بینهایت سلاح از جمله سلاح کلاهک هیدروژنی هسته ایی بیشتر از ایران هستند در موضع قدرت باشند در موضع ضعف هستند و از محور مقاومت میترسند و نه تنها حمله نمیکنند بلکه میترسند بهشان حمله بشود و این یکی از نشانه های آماده شدن مقدمات ظهور امام زمان عج میباشد .... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .... کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    این یک واقعیت است اگر این گرگ زخمی اسرائیل را نزنید استخوان مردم غزه را هم خورد خواهد کرد وا فسوسا نامسلمان در سکوت را
  • ضیا IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    4 1
    شعار و سخنرانی بسه . الان به کمک حماس نرید پس کی مبرید
  • عمو IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    عمو : اسرائیل یعنی ... ⬇️ 💩 💨 big

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس