حمله به صلاح برای سکوت در قبال جنایت رژیم اشغالگر

خبرنگار عربستانی به محمد صلاح ستاره لیورپول به خاطر سکوت در قبال جنایت های رژیم اشغالگر حمله کرد.

به گزارش مشرق، رژیم اشغالگر قدس در چند روز گذشته به شدت نوار غزه را بمباران کرده و در این حملات وحشی گرانه صهیونیست ها بسیاری از کودکان و زنان بی دفاع مسلمان به شهادت رسیدند.

نسل کشی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی صدای بسیاری از فوتبالیست های مشهور دنیا از جمله ریاض محرز، محمد الننی، مسعود اوزیل و سالم الدوسری را درآورده است.

محمد صلاح ستاره تیم ملی مصر و لیورپول ولی هنوز با گذشت چندین روز از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر به مردم فلسطین همچنان سکوت اختیار کرده ولی کاربران و هواداران مسلمان فوتبال انتظار دفاع از فلسطین را دارند.

حمله به صلاح برای سکوت در قبال جنایت رژیم اشغالگر

در همین رابطه نواف الآسیوی خبرنگار عربستانی حمله ای بی سابقه به صلاح کرد و نوشت: منتظر چی هستی تا از فلسطین حمایت کنی؟ مسئله فلسطین مسئله هر مسلمانی است. بسیاری از فوتبالیست های بزرگ دنیای عرب از فلسطین حمایت کردند. تو محبوبیت زیادی داری قبل از این محبوبیت خود را از دست بدهی از فلسطین حمایت کن.

وی افزود: تو در سال جدید میلادی کریسمس به مسیحی ها تبریک گفتی و فقط به تبریک بسنده نکردی بلکه کاملا مثل مسیحی ها جشن گرفتی. زمان مرگ ملکه الیزابت به آنها تسلیت گفتی درحالی که می دانستی این فرد در نابود شدن چندین کشور در جهان نقش داشت.

خبرنگار عربستانی ادامه داد: به صورت خلاصه در هر اتفاقی که برای یهودی ها و مسیحی ها در دنیا رخ می دهد تو در زمینه رسانه ای اقدام می کنی ولی در اتفاقات برای مسلمان تو را نمی بینیم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • پری مجرد 44ساله IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    19 6
    لعنت خداوند بر محمدصلاح
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      7 4
      امام زمان با رعب و ترس و وحشت در دل دشمنانش توسط خدا به وسیه اسباب و غیر آن یاری میشود به جای اینکه دشمنان ایران اسلامی و شیعی که مجهز به بینهایت سلاح از جمله سلاح کلاهک هیدروژنی هسته ایی بیشتر از ایران هستند در موضع قدرت باشند در موضع ضعف هستند و از محور مقاومت میترسند و نه تنها حمله نمیکنند بلکه میترسند بهشان حمله بشود و این یکی از نشانه های آماده شدن مقدمات ظهور امام زمان عج میباشد .... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .... کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      6 21
      لعنت خداوند بر خودت و خاندانت و تک‌تک همفکرات
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      خبرنگار سعودی یک نگاهی به رفتار سران کشور خودش بیاندازد و ببیند جز شعار حرف دیگری میزنند. شده یک فشنگ به فلسطینی ها کمک کنند ؟ ولی بر عکس همین سران میخواهند با صهیونیست ها صلح کنند
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    15 1
    نونش آجر میشه و از تیمش اخراج میشه اگر از حماس دفاع کنه
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      0 0
      بعد یه مدت که میرن تو باشگاه های اروپایی پول و ...اونها زیر زبونشون که میاد بهشون مزه میکنه و میشن نوکر و حافظ منافع اونها!
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    4 0
    بازم خوبه از اسائیل حمایت نکرده البته خودش میدونه یا باید بین فوتبال و حمایت یکیو انتخاب کنه چون بعدش حذف میشه
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    9 35
    دمت گرم صلاح.درود بر شرفت که طرف متجاوزا رو نگرفتی فارغ از همنژادی
    • 🕊 IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      19 1
      اگر کسی با زور سلاح شما را از خانه ات بیرون کند و خودت و عزیزانت را بدون هیچ رحمی بکشد و در خانه و کاشانه ات لانه کند و تو را در وطنت آواره کند ، آیا شما با لطف و مهربانی با وی رفتار می کنید ، چه کسی بیش از ۷۰ سال تجاوز کرد ؟اگر چیزی را برای خود و خانواده ات نمی پسندی برای هم نوع خودت نپسند
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      چقدر فهم و شعور بعضی ها اینقدر پایین هست 80سال یهود تجاوز کرده و آنها را کشته و آواره کرده حالا فلسطین متجاوز شده انشاا... از این قوم یهود گیرت بیافتد و آنوقت نتوانی از خودت دفاع کنی چون تو را محکوم به متجاوز می کنند بعد می فهمی داستان چیه
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      مغز داری یا نه؟؟؟؟ هفتاد سال جنایت اسراییل با چندتا دورغ پایمال شد. یه ذره عقل هم خوب چیزیه؟؟؟؟
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      ۱۵:۵۹ دُم تو هم گرم و تف تو شرف نداشته ات که طرف اشغالگرهای جانی را گرفتی
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      0 0
      خفه شو بی شرف و جیره خوار
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    9 1
    صلاحش صلاح در سکوته،در کاسه لیسی صهیونیست است
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    5 4
    صلاحش صلاح در سکوته،در کاسه لیسی صهیونیست است
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    5 8
    در جنگ تحمیلی هم نمونه هایی از این پیروزیها را در فتح خرمشهر و آبادان و فتح المبین دیدیم که نیروی مجهز و برتر مهاجمان، با روحیه متزلزل در اثر ترس و وحشت شعار الله اکبر چگونه شکست خورد و تسلیم شد. اینها نمونه کوچکی است از پیروزی که در سایه ترس و رعب در دل دشمن به وجود می آید. پس بسیار روشن است که یکی از عوامل عمده پیروزی ارتش امام زمان ،علیه السلام، همان رعب است که از آوازه حضرت و تایید ونصرت او از طرف خدا در دل دشمنان خدا و امام زمان ،علیه السلام، می افتد و این حقیقت در لابلای آیات و روایات مشهود است. اینک آیاتی که دلالت بر اینگونه پیروزیها دارد و می رساند که پیامبر، صلی الله علیه وآله،در مواردی ، منصور بالرعب بوده است از نظر شما می گذرانیم: 1. «سنلقی فی قلوب الذین کفرواالرعب بما اشرکوا بالله » (3) بزودی در دلهای کفار رعب و هراس می افکنیم به خاطر آنکه شرک برای خدا قائل شدند. 2.«سالقی فی قلوب الذین کفروا الرعب فاضربوا فوق الاعناق » (4) بزودی در دلهای کافران وحشت و ترس می افکنیم ، پس ضربه ها را بر بالای گردنها (یعنی مغزشان) فرود آورید. این در رابطه با رعبی است که در دل کفار قریش در جنگ بدر افتاد و سبب پیروزی مسلمانان بر آنها شد. 3. «و قذف فی قلوبهم الرعب فریقا تقتلون و تاسرون فریقا» (5) در دل یهودیان رعب و وحشت افتاد که سبب فروآمدن از دژهایشان شد و شما گروهی را کشتید و گروه دیگری را به اسارت گرفتید. 4. «فاتاهم الله من حیث لم یحتسبوا و قذف فی قلوبهم الرعب » (6) پس قدرت خداوند از جایی که گمان نمی بردند، آمد و رعب وحشتی در دل آنان افتاد.
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    7 2
    ابی بصیر از امام صادق ، علیه السلام، نقل می کند که آن حضرت درباره نشر و گسترش پرچم حضرت مهدی،علیه السلام، پس از نقل مطالبی می فرماید: «و یسیرالرعب قدامها شهرا وراءها شهرا و عن یمینها شهرا و عن یسارها شهرا، ثم قال یا ابامحمد، انه یخرج موتورا غضبان اسفا لغضب الله علی هذاالخلق ». (13) با توجه به معنای لغوی رعب که همان خوف و در واقع ترس شدیدی است که کتمان آن ممکن نیست، روشن می شود منصور به رعب بودن آن حضرت ممکن است به این معانی باشد: 1. مردم مخالف و دشمنان ، روحیه خود را ببازند و جرات مقاومت در برابر او نکنند و از ترس لشکر مقاوم و غیرقابل نفوذ و شکست ناپذیر آن حضرت ، تسلیم شوند. 2.آوازه آن حضرت و لشکرش چنان رعب آور است که شهرهای دور دست که با لشکر امام به مسافت یک ماه راه رفتن، فاصله دارند، از هر طرف بدون درگیری و رویارویی و مقاومت تسلیم می گردند، چنانچه حدیث ابی بصیر گویای آن است. 3. تمام دشمنان آن حضرت در خوف شدید به سر می برند و این ترس خودمقدمه پیروزی امام و شکست دشمنان امام است. این رعب و ترس از چند جهت ممکن است رخ دهد: الف) از نظر اعجاز و قدرت خداوند که هراس و رعب در دلهای دشمنان امام و ابرقدرتها بیفکند و قدرت اراده و تصمیم به مقاومت را از آنان سلب نماید، نتیجه اینکه زودتر تسلیم گردند. گویی چنان از خود بی خود شوند و دست و پای خود را گم کنند که توان حرکت نیابند همانند بره در برابر شیر و ...! ب) آوازه پیروزی سریع حضرت و شیوع فتح و نصرت او در سراسر بلاد و ویژگی یاران او و لشگریانش که مقاوم و شکست ناپذیرند، سبب این خوف و رعب گردد. ج) انتشار حرکت و قیام امام و آمادگی باطنی مردم ممکن است، سبب پیوستن مردم به امام شود و در تمامی کشورها نیروها و مردم خواستار همکاری با امام زمان گردند و در نتیجه شورشها و قیامهای داخلی رخ دهد و موجب انشعاب حکومتها وتقسیم و تجزیه آنان گردد و عملا ایجاد ترس و وحشت و رعب در دلهای حاکمان و طاغوت و قدرتها شود. د) امام زمان با احاطه ای که بر اسرار غیب دارد ممکن است راز و رمز آنان را قبلا کشف و خنثی کند و منابع و ذخایر اسلحه و نیروهای انسانی آنان را نیز شناسایی کند و نقاط ضعف و آسیب پذیری آنان را بداند و با یک اقدام سریع همه را وادار به تسلیم سازد و نیز کافی است که این کار را با چند دولت مقتدر انجام دهد تا بقیه حساب خویش را بدانند ...!!
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    5 2
    پی نوشتها: 1. سوره احزاب (33)، آیه 11 2.سوره حشر (59)، آیه 2 3. سوره آل عمران (3)، آیه 151 4. سوره انفال (8)، آیه 12 5. سوره احزاب (33)، آیه 23 6. سوره حشر (59)، آیه 2 7. مجلسی،محمدباقر، بحارالانوار، ج 51، ص 217، ح 6. 8. کشف الغمه، ج 3، ص 324;المحجه البیضاء، ج 3، ص 341; یوم الخلاص، ص 300; منتخب الاثر، ص 292و482; مجلسی، محمدباقر، همان، ج 52، ص 190، نورالابصار، ص 171; اعلام الوری، ص 433، اسعاف الراغبین، ص 152; ینابیع المودة، ج 3، ص 136. 9. مجلسی، محمدباقر، همان، ص 191، ح 24. 10. سوره نحل (16)، آیه 1. 11. نعمانی، کتاب الغیبة، ص 128; مابعد الظهور، ص 535; ر.ک: امام مهدی من المهد الی الظهور. 12. نعمانی، همان، ص 122. 13. مجلسی، محمدباقر، همان، ص 360، ح 129. کلمات کليدي: عامل پیروزی حضرت مهدی پیروزی امام رعب الرعب امام زمان ترس
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    یزید کریمی ها همه جا هست
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    پول حرام یکجا خودش. ا نشان می دهد او برای انگلیس خبیث یک شهروند درجه دو هم نیست و بزودی عمر فوتبالی او تمام می شود و نزد مسلمانان هم مرده حساب می اید
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    محمدصلاح مدتی است مسیحی شده ودیگه مسلمان نیست.
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    در کرببلا بیطرفان بیشرفانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس