افتتاح بیمارستان ۱۸۴ تختخوابی فسا توسط رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس

همزمان با دومین روز از سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان فارس ، در شهرستان فسا با حضور عین اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی چند طرح عمده و مهم حوزه سلامت به بهره برداری رسید.

به گزارش مشرق، همزمان با دومین روز از سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان فارس، در شهرستان فسا با حضور عین اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، صفر پور فرماندار ویژه شهرستان فسا چند طرح عمده و مهم حوزه سلامت به بهره برداری رسید.

بیمارستان آموزشی - درمانی ۱۸۴ تختخوابی امام حسین ( ع ) فسا از طریق ویدیو کنفرانس ، توسط آیت الله رییسی و با حضور وزیر بهداشت در این شهرستان به بهره برداری رسید.

این بیمارستان با زیر بنای ۱۵۲۰۰ متر مربع ، ساختمان اصلی و ۷۰۰ متر ساختمان جنبی در ۴ طبقه و با ۶ اتاق عمل و سایر بخش های درمانی ،با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۱۵۰ نفر به عنوان یکی از مجهزترین و کار آمدترین مراکز درمانی شرق فارس و جنوب کشور آماده خدمت به مراجعه کنندگان است . همچنین فاز نخست ساختمان دیالیز مرکزی شهرستان با مشارکت خیرین سلامت و بنیاد علوی با ۲۰ تخت و اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال، ساختمان مرکزی سلامت کده طب ایرانی با اعتبار ۲۸۰میلیارد ریال، ساختمان مرکزی معاونت بهداشتی با اعتبار ۷۰۰میلیارد ریال و ۲ پایگاه اورژانس در روستاهای فدشکویه و دشت خانگلی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های بخش درمان و بهداشتی در این شهرستان بود که توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح گردید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس