در استقلال بازیکن سراغ دارم ۲میلیاردی است ۱۰ میلیارد می‌گیرد!/ چند بازیکن معمولی نمیگذارند بلانکو با استقلال ببندد

پیشکسوت استقلال گفت: سقف قرارداد در چنین شرایطی برای باشگاه حرفه‌ای هیچ معنی و مفهومی ندارد.

به گزارش مشرق، حسین فرزامی از بازیکنان و مدیران اسبق باشگاه استقلال با انتقاد به شرایط فعلی باشگاه استقلال برای جذب بلانکو اظهار داشت: این اصلاً درست نیست که باشگاه استقلال نمی‌تواند یک بازیکن اضافه‌تر بگیرد، چون قراردادهای قبلی اش را طوری بسته که به سقف قرارداد نزدیک شده! باید یقه آنهایی را گرفت که قرارداد بازیکنان را تا این اندازه بالا بسته‌اند.

وی افزود: متاسفانه باشگاه‌هایی که امروز باعث این مشکل شده‌اند همان‌هایی هستند که بدون توجه به یک سری مسائل برای جذب بازیکنان مورد نظرشان استقلال را هم مجبور می‌کنند به فوتبالیستی که ارزش واقعی‌اش ۲ میلیارد تومان است ۱۰ میلیارد پول بدهد. در همین استقلال بازیکن سراغ داریم که ارزش واقعی اش ۲ میلیارد هم نیست اما الان دارد ۱۰ میلیارد از باشگاه استقلال پول می‌گیرد.

مدیر سال‌های گذشته استقلال ادامه داد: به طور کلی موضوع سقف قرارداد یک بحث عجیب در فوتبال حرفه‌ای است اما اگر هم قرار است این موضوع رعایت شود باید با دقت از ابتدا کار را استارت زد، نه اینکه به یک بازیکن کم ارزش اینقدر پول داد که بعد نتوانیم یک فوتبالیست با ارزش را جذب کنیم.

بیشتر بخوانید:

مشکل ثبت قراردادبلانکو تأیید شد/سقف بودجه استقلال دوباره یقه گرفت

فرزامی گفت: از دوستانم که با کادر فنی استقلال نزدیک هستند شنیدم مهاجم آرژانتینی که مد نظر نکونام است فوتبالیست قابلی است اما چرا باید به خاطر قرارداد بالای یک فوتبالیست معمولی در استقلال یک بازیکن بین المللی قابل توجه نتواند در کادر بازیکنان استقلال جای بگیرد!

فرزامی تاکید کرد: بعد از رفتن محمد محبی و مهدی قایدی استقلال نیاز دارد که یک مهاجم خوب داشته باشد و این آرژانتینی فکر می‌کنم بتواند این کار را انجام بدهد. در چنین شرایطی عجیب است که باشگاه استقلال در گردابی گیر افتاده که خودش آن را به وجود آورده است. این مسائل زمانی رقم خورد که قرارداد بازیکنان استقلال با ارقام بالا بسته شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه استقلال هیچ کاری از دستشان بر نمی‌آید، فوتبالیستی که قرارداد واقعی اش ۲ میلیارد است و حالا رقم ۱۰ میلیارد را زیر برگه قراردادش می‌بیند هرگز حاضر نیست حتی یک ریال از آن را کم کند. چون هم فکر می‌کند اعتبار فوتبالی اش پایین می‌آید و هم باید قید پولی که برایش نقشه کشیده را بزند که هرگز این کار را نمی‌کند. بنابراین اوضاع استقلال به قدری در هم پیچیده است که فکر نکنم به این راحتی حل و فصل شود.

وی در آخر گفت: گره‌ای در کار است استقلال افتاده که با دندان هم باز نمی‌شود فقط باید امیدوار باشیم که جواد نکونام بتواند با همین نفراتی که دارد کار را پیش ببرد. هرچند که امیدوارم این آرژانتینی بالاخره بتواند خودش را به کادر بازیکنان استقلال برساند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    1 0
    فدراسیون و وزارت ورزش هیچوقت اجازه نمیدن استقلال قوی بشه.تو لیگ امسال خیلی به درسر افتادن و مجبور شدن همه بهزیای لنگو علنی دربیارن فکر کن استقلال تقویت شه دیکه هیچی داورا باید برن خودشون واسه لنگ گل بزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس