کد خبر 1535569
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
آمادگی خیرین هیأت‌های مذهبی برای کمک و یاری به ملت مظلوم فلسطین

خیرین هیأت‌های مذهبی برای آمادگی در کمک به مردم مظلوم فلسطین و مطالبه از مسئولین برای تسهیل در ارسال کمک‌های مردمی، به آنان بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش مشرق، خیرین هیأت‌های مذهبی برای آمادگی در کمک به مردم مظلوم فلسطین و مطالبه از مسئولین برای تسهیل در ارسال کمک‌های مردمی، به آنان بیانیه‌ای صادر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

«ما یقین داریم با ادامه‌ مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌شود و بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز می‌گردد؛ ان‌شاءالله»(مقام معظم رهبری)

از زمان اشغال فلسطین توسط رژیم متجاوز و نژادپرست اسرائیل، نهادهای مدعی حقوق بشر غربی، با چشم بستن بر جنایات مشهود و غیرانسانی این رژیم کودک‌کش، صهیونیست‌ها را در تداوم حملات خود به فلسطین و قدس شریف جسور کرده‌اند. به همین علت آرمان آزادی فلسطین به تاخیر افتاده است. ملت مجاهد فلسطین اما با وجود حمایت‌های آشکار و پنهان آمریکا و متحدانش از اسرائیل غاصب و سکوت و تبانی برخی کشورها و خیانت آنها به آرمان فلسطین، با اتکال به خداوند بزرگ و «وحدت کلمه» مسیر مقدس آزادسازی قبله اول مسلمین از چنگال این رژیم ضد بشری را ادامه داده و امروز ثمره این مجاهدت و مقاومت در عملیات غرور آفرین «طوفان الاقصی» جلوه گر شده است. ما معتقدیم کشوری بنام اسرائیل وجود نداشته و نخواهد داشت و بازگشت مجاهدان مقاومت و مردم فلسطین به مناطق اشغالی در قالب عملیات طوفان الاقصی برگ زرینی در مقاومت تاریخی ملت فلسطین است.

ما جمعی از خیرین هیأت‌های مذهبی با بذل جان و مال، حمایت قاطع از مقاومت و پایداری مومنانه مجاهدان فلسطینی و عملیات «طوفان الاقصی»، از همه آزادگان و حق‌طلبان جهان، به خصوص کشورهای مسلمان، می‌خواهیم تا رسیدن به سرمنزل «فتح نهایی» در همراهی و همدلی با ملت مظلوم فلسطین استوار و ثابت قدم باشند: «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم.» و از مسئولان امر می‌خواهیم، با فراهم کردن شرایط و تمهیدات لازم، امکان نقش‌آفرینی مردمی و حمایت در ارسال کمک‌های مردمی به‌خصوص غذا و دارو به ملت مظلوم فلسطین را فراهم کنند. به تجربه شاهد بوده‌ایم که در بسیاری از مواقف و بحران‌ها، وقتی اراده و نیروی مردمی به میدان آمده است؛ به حل سریع مسائل و رفع بحران‌ها و خطرات کمک شایان توجه کرده است. خیرین هیأت‌ها مذهبی و جریان‌های مردمی آماده‌اند تا با تمام توان و در نهایت وسع به یاری ملت مظلوم فلسطین بشتابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حکم جهاد بديد بريم
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس