سناتور ارشد آمریکایی به پنهان کردن لابی‌گری برای مصر متهم شد

یک نماینده ارشد مجلس سنای آمریکا به «رفتار به عنوان عامل ثبت‌نشده مصر» و لابی‌گری پنهانی برای این کشور متهم شده است.

به گزارش مشرق، باب منندز، نماینده ارشد مجلس سنای آمریکا به «رفتار به عنوان عامل ثبت‌نشده مصر» متهم شده است.

منندز ۶۹ ساله و همسرش پیش از این به اتهامات فدرال در ارتباط با ادعای دریافت رشوه از مصر متهم شده بودند. دادگاه فدرال منهتن در یک کیفرخواست جدید اتهام لابی‌گری برای مصر بدون ثبت آن نزد نهادهای مرتبط را به اتهامات این سناتور ارشد اضافه کرده است.

دادستان‌های فدرال پیش از این علام کرده بودند که در بازرسی از خانه «باب منندز» معادل ۱۰۰ هزار دلار شمش طلا و ۴۸۰ هزار دلار پول نقد پنهان شده کشف شده است.

اتهامات مطرح‌شده علیه این سناتور پس از تحقیقات درباره معاملات یک تاجر اهل نیوجرسی که از دوستان همسر منندز بوده، وارد شده است. بر اساس تحقیقات انجام شده، این تاجر توانسته بود انحصار واردات گوشت با ذبح اسلامی به آمریکا را از دولت مصر به‌دست آورد.

«باب منندز» سناتور ایالت نیوجرسی در مجلس سنای ایالات متحده آمریکاست. منندز طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از ضد ایرانی‌ترین قانونگذاران آمریکایی خودش را مطرح کرده است. او روابط نزدیکی با رژیم صهیونیستی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس