کد خبر 1535434
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
استقلال در مشهد به میدان خواهد رفت؟

با توجه به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی، ممکن است تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف رقبای خود برود؛ با این وجود، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی می گوید تاکنون هیچگونه نامه مکتوبی از سوی تیم فوتبال استقلال به ما ارسال نشده است.

به گزارش مشرق، با توجه به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی تهران و قرار گرفتن در وضعیت ترمیم برای بهبودی کیفیت چمن و مشکلات زیرساخت‌ها و تأسیسات این ورزشگاه، تیم فوتبال استقلال، یکی از گزینه های اصلی خود برای به میدان رفتن مقابل حریفان خود، ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد را انتخاب کرده است.

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران چند شب گذشته در تلویزیون اعلام کرد که ما برای میزبانی در مشهدمقدس با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی صحبت کردیم اما از این سو مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان می کند که ما هیچگونه نامه مکتوبی را از سوی این باشگاه برای میزبانی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد دریافت نکردیم.

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نیز در تایید صحبت های مدیرعامل استقلال طی یک مصاحبه بیان کرد که با توجه به ترمیم چمن ورزشگاه آزادی تهران احتمال دارد دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاهی دیگر به مصاف حریفان خود بروند.

پاسخ مدیرکل ورزش و جوانان درباره تکلیف بازی استقلال در مشهد

استقلال در مشهد به میدان خواهد رفت؟

در همین زمینه علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مشهد اظهار می کند که هیچگونه نامه مکتوبی برای ما از سوی تیم فوتبال استقلال ارسال نشده است.

وی در ادامه می گوید که ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد تنها ورزشگاه گرید A ایران است و در حال حاضر چمن این ورزشگاه از کیفیت خوبی برخوردار است.

تاج‌فیروز در پاسخ به سوالی در خصوص موقعیت مکانی ورزشگاه امام رضا(ع) نیز گفت: ورزشگاه امام رضا(ع) در مکانی واقع شده است که وقتی بازی در سطح ملی و آسیایی برگزار می شود آسیب های جدی می تواند به همراه داشته باشد. حتی زمانی که تیم فوتبال پدیده مشهد در این ورزشگاه از تیم های استقلال و پرسپولیس میزبانی می کرد شاهد بار سنگین ترافیکی در این منطقه و اعتراض مردمی در این خصوص بودیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: یکی از مشکلات ورزشگاه امام رضا (ع) این است که اکثر ادارات خراسان رضوی در این نقطه از شهر و در نزدیک ورزشگاه واقع شده اند و از لحاظ امنیتی نیز دچار مشکل می شویم. همچنین ورزشگاه امام رضا(ع) و ورزشگاه ثامن ظرفیت حضور بانوان را از نظر زیرساختی ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44ساله IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 6
    استقلال در قبرستان به میدان رود
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    پس چرا ساختید.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ثانیا مگه به اعتراض مردم گوش می کنید.جواب بده
  • گولیت CH ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    تیم لنگ در قبرستان باید دیدار کند، لنگ بازم گل بخورد حساب نمیشه چون یایا قهر میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس