کد خبر 1535053
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کاهش ۳۹ درصدی شرارت در تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران از کاهش ۳۹ درصدی آمار شرارت در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، امروز نوزدهم مهرماه ۱۴۰۲، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در برنامه تلویزیونی «شهر امن» به موضوع رصد و کنترل پلیس بر اراذل و اوباش در شهر تهران پرداخت و اظهار داشت:دستگیری‌ها و اقداماتی که از سوی همکاران بنده در خصوص دستگیری اراذل و اوباش صورت گرفته است در سه حوزه اقدامات سلبی، اقدامات پیشگیرانه و مهم‌تر از همه مشارکت مردم عزیز کلانشهر تهران در اجرای طرح‌های پلیس امنیت بوده است که به لطف خدا ۳۹ درصد از آمار شرارت‌های تهران در ۶ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی گفت: در حوزه تخریب اموال عمومی و خصوصی در شهر تهران ۴۸ درصد کاهش داشته‌ایم؛ همچنین در حوزه دستگیری افراد شرور نیز ۱۷ درصد عملیات‌های موفق نسبت به ۶ ماهه سال گذشته بیشتر شده است.

سرهنگ راستی تصریح کرد: خیلی از اراذل و اوباش از تهران به سمت دیگر شهرستان‌ها متواری می‌شوند که پلیس امنیت ۱۹ گروه از این افراد را که در گروه‌های چند نفری شرارت‌هایی در تهران مرتکب شده و به ۷ استان دیگر فرار کرده بودند را دستگیر و به تهران منتقل کرد و تحویل مراجع قضایی داد.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران اعلام کرد: در۶ ماهه ابتدای سال جاری ۲۸ درصد کنترل و احضار اراذل و اوباش نسبت به سال گذشته بیشتر شده است؛ همچنین کشفیات پلیس امنیت از مخفیگاه‌های اراذل و اوباش مانند سلاح سرد و گرم و مواد مخدر وابزارهای فیزیکی و ... ۱۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

سرهنگ راستی گفت: در ادامه اقدامات همکاران بنده در حوزه ایجاد و احساس امنیت در شهر تهران باید بگویم که اراذل و اوباش در بین مردم جایگاهی نداشته و به خاطر عملکرد پلیس نیز احساس آرامش ندارند.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران خاطرنشان کرد: کسانی که با اقدامات مجرمانه و خطرآفرین خود امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند هیمنه آنها باید شکسته و خراب شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اقدامات پیشگیرانه وظیفه پلیس امنیت این است که نگذارد این افراد با شرارت‌های خود امنیت و آرامش دیگر شهروندان را سلب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهمن CA ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    چه فایده بعد چند روز دوباره آزاد میشن
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    بی حجابی شرارت آشکار است تا نسلهای بعدی هم خواهد ماند از دل همین بیحجابی شرورهایی خواهند آمد که انسانیت را و جامعه را تباه و نابود کنند برخی مسئولین ما هم خودشون به اون راه میزنند
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      0 0
      اثار و تبعات بیحجابی تا نسلهای بعد خواهد ماند
  • جمشید IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    قطع دست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس