کد خبر 1534990
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
دستگیری

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل یک جوان در جنوب شرقی تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در جنوب شرقی استان تهران و وصول این خبر به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان ابتدا در طی روش‌های اطلاعاتی و میدانی از صحنه جرم دریافتند؛ چند هفته گذشته صدای نزاع و درگیری در یکی از محله‌های جنوب تهران به گوش رسید و پس از آن متهم با استفاده از یک جسم سخت مقتول را مورد اصابت ضربه قرار داد و مقتول پس از رسیدن به بیمارستان بر اثر شدت ضربات وارده به قتل می‌رسد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پس از آن در گام دوم با بررسی جسد اثرات جراحت روی سر و بدن مقتول را مشاهده و به صداقت موضوع پی بردند. در ادامه کارآگاهان با استفاده از روش‌های اطلاعاتی و کارآگاهی قاتل را در مخفیگاهش طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت با دعوت مقتول به منزل وی رفته و در آنجا مشغول صحبت بودیم که ناگهان بر سر یکسری اتفاقات با یکدیگر درگیر شده و پس از اینکه از منزل وی خارج شدم ناگهان به سمت من حمله ور و من با استفاده از یک جسم سخت با وی درگیر شدم که با توجه به اصابت ضربه به سر مقتول، وی بیهوش شدو سریعاً محل را ترک کردم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، به جرم قتل عمد به زندان منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس