پیشکسوت پرسپولیس: مشکلات بدنسازی باعث مصدومیت‌های سریالی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم مشکلات بدنسازی دارد که چند بازیکنش اخیرا مصدوم شده‌اند.

به گزارش مشرق، محمد برزگر در خصوص شرایط تیم پرسپولیس بعد از برد مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بعد از بازی خوبی که پرسپولیس مقابل الدحیل انجام داد که یک بازی کاملا تاکتیکی بود این تیم با شرایط روحی خوبی به مصاف گل‌گهر آمد. گل‌گهر واقعا یکی از بهترین تیم‌های ایران است و خوشبختانه پرسپولیس موفق شد این تیم را شکست دهد. البته حضور هواداران هم کاملاً به چشم می‌آمد و آنها در این برد کمک‌حال تیم بودند. انتظار ما از پرسپولیس برد در این بازی بود که خوشبختانه این نتیجه به دست آمد و امیدوارم در ادامه پرسپولیس بتواند راه خوب خود را ادامه دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد کسب امتیاز صورت گرفته از این تیم که با رأی کمیته انضباطی رخ داد افزود: به نظر من این کسر امتیاز برای هر تیمی اتفاق بیفتد کار را سخت خواهد کرد. پرسپولیس باید مثل فصل گذشته نباشد و اجازه ندهد که کار به اما و اگر کشیده شود. این تیم باید امتیازات خوبی جمع کند اما به هر حال کسر امتیاز در روحیه تیم تأثیرمنفی خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

مدت دوری میلاد سرلک از میادین

برزگر درباره مصدومیت‌های متوالی بازیکنان پرسپولیس و اینکه علت آن چیست، گفت: به نظر من همه چیز به شیوه بدنسازی پیش از فصل مربوط است. بازیکنان پایه زندگی حرفه‌ای ندارند و شرایط مالی خوبی هم ندارند که بتوانند تغذیه و زندگی حرفه‌ای برای خود رقم بزنند اما بازیکنان بزرگسال پرسپولیس پول حرفه‌ای می‌گیرند و باید غذای حرفه‌ای، استراحت حرفه‌ای، تفریح حرفه‌ای و ... را بلد باشند چون میلیاردها تومان پول می‌گیرند و این وظیفه آنهاست. من قصد نقد کردن کسی را ندارم اما وقتی این اتفاقات به صورت مکرر رخ می‌دهد قطعاً به دلیل نوع تمرینات بدنسازی است.

وی درباره تعطیلات مکرر لیگ برتر و اینکه این مسأله صدای خیلی از تیم‌ها و مربیان را درآورده ادامه داد: من همیشه معتقدم که تیم ملی ایران نه برای قرمزهاست و نه آبی‌ها و این تیم، تیم همه مردم ایران است. به هر حال شاید با این تعطیلات برخی از تیم‌ها و بازیکنان از شرایط بازی خارج شوند اما چاره‌ای نیست و باید از تیم ملی و امیر قلعه‌نویی حمایت کرد. یک مربی ایرانی بالای سر کار است و به نظر من نباید گله و شکایتی دراین خصوص وجود داشته باشد و باید همه از امیر قلعه‌نویی حمایت کنند تا تیم ملی موفق شود.

برزگر درباره احتمال موفقیت پرسپولیس در آسیا اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس در بازی با الدحیل بسیار خوب بودند اما نباید خودمان را گول بزنیم چرا که این تیم نیاز به یک مهاجم ششدانگ دارد. شهاب زاهدی در بازی با گل‌گهر گل زد و من می‌دانم که چه فشار زیادی روی او وجود داشته و برایش خوشحالم اما او باید این روند را ادامه دهد. پرسپولیس نیاز به یک مهاجم ششدانگ دارد و باید این موضوع را پذیرفت.

وی در پایان افزود: به نظر من با موجودیت فعلی، پرسپولیس در لیگ برتر مشکلی ندارد. درست است که تیم‌های خوبی مثل سپاهان، استقلال و تراکتور در لیگ حضور دارند اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و فقط باید در آسیا این تیم تقویت شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس