بمباران وحشیانه محله تل الهوی در غزه توسط رژیم اشغالگر

هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ادامه جنایاتشان در نوار غزه، محله تل الهوی در شهر غزه را به طور وحشیانه‌ای بمباران کردند.

به گزارش مشرق، در چهارمین روز از عملیات طوفان الاقصی، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی محله مسکونی تل الهوی در غزه را به شدت بمباران کردند.

پایگاه العهد نیوز در این باره گزارش داد بر اثر بمباران وحشیانه یک نانوایی در محله تل الهوی در شهر غزه، چند فلسطینی شهید و زخمی شدند. هنوز آمار دقیقی از قربانیان و زخمی های این حمله وحشیانه منتشر نشده است.

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه، در حالی انجام می شود که این رژیم انتقال آب، برق، سوخت و دارو را قطع کرده است.

از سوی دیگر سازمان عفو بین الملل محاصره غزه را مجازات دسته جمعی و جنایت جنگی دانسته است.

بر اثر حملات نظامیان صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری تا این لحظه ۷۸۸ نفر کشته و ۴ هزار و ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

با آغاز چهارمین روز از عملیات «طوفان الأقصی»، ارتش صهیونیستی مدعی شد که کنترل کامل منطقه «غلاف غزه» را به دست گرفته است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    6 2
    چرا عاقل کند کاری .......... زن و بچه بدبخت بخاطر انتقام شما دارن توی مرگ و خاک و خون شب و روز میکنن
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 0
    وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس