تخلیه ۷۵ درصدی منطقه الجلیل در شمال اراضی اشغالی

منابع عبری اذعان کردند که اکثر ساکنان منطقه الجلیل در شمال اراضی اشغالی که هم مرز با لبنان است، به دلیل ترس از عملیات جدید نظامی اقدام به ترک منازل خود کرده اند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بیش از ۷۵ درصد صهیونیست‌های ساکن الجلیل در شمال فلسطین اشغالی از ترس نفوذ و حمله احتمالی مبارزان مقاومت این منطقه را ترک کرده و به دیگر مناطق رفته‌اند.

این در حالی است که روز گذشته در جریان درگیری ها در نقاط مرزی لبنان و اراضی اشغالی، سه نظامی صهیونیست از جمله یک فرمانده به هلاکت رسیده بودند. حزب الله لبنان نیز از شهادت سه مبارز مقاومت در این درگیری ها خبر داد.

شهرک‌نشینان مسلح‌تر شدند

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ۱۰ هزار قبضه سلاح دیگر در میان شهرک‌نشینان در مناطق مختلف توزیع کرده است.

این در حالی است که رسانه های غربی همواره تلاش دارند با طرح این مساله که شهرک نشینان صهیونیست افراد غیر نظامی هستند، عملیات های نظامی مقاومت فلسطین را تحت الشعاع قرار دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس