هلاکت یک فرمانده صهیونیست دیگر به دست رزمندگان القسام

منابع خبری فلسطینی دوشنبه شب گزارش دادند که یک فرمانده صهیونیست دیگر به دست رزمندگان القسام کشته شده است.

به گزارش مشرق، براساس گزارش رسانه های فلسطینی، فرمانده نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه طولکرم در جریان درگیری‌های مسلحانه با مبارزان القسام در منطقه اشکول به هلاکت رسید.

از سوی دیگر، منابع صهیونیستی از احتمال نفوذ مبارزان مقاومت به داخل شهرک صهیونیست‌نشین کدومیم در حد فاصل نابلس و قلقیلیه خبر دادند.

شنبه شب گذشته نیز نیروهای مقاومت فلسطین موفق شدند فرمانده تیپ ناحل را به هلاکت برسانند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی شنبه شب اعلام کرد که فرمانده تیپ ناحل هم در بین کشته‌های عملیات نظامی امروز حماس قرار دارد.

این شبکه تلویزیونی همچنین از زخمی شدن شماری از نظامیان اسرائیلی در درگیری مسلحانه با مبارزان قسام در منطقه عسقلان خبر داد.

از سوی دیگر، خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که در حملات مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی، ده‌ها نفر از نیروهای تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی‌نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند که ضربه مهلکی به صهیونیستها وارد کرده است.

با آغاز عملیات و فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

در این حمله ترکیبی علاوه بر هوا و دریا، تفنگداران حماس با پیشروی در اراضی اشغال‌شده تلفاتی بی‌سابقه را بر صهیونیست‌ها وارد آوردند که به اذعان رسانه‌های صهیونیستی، یک هزار صهیونیست تاکنون به هلاکت رسیده، ۲ هزار و ۳۸۲ نفر زخمی شده‌اند که ۲۲ نفر از آن‌ها امیدی به زنده ماندنشان نیست و ۳۴۵ نفر دیگر هم در وضعیت وخیم و خطرناک هستند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، شمار صهیونیست‌های به اسارت درآمده توسط رزمندگان حماس را بیش از ۱۵۰ نفر اعلام کرده که باید شمار ۳۰ صهیونیست اسیر شده توسط جهاد اسلامی و اسارت دهها صهیونیست دیگر توسط گروه‌های مختلف و حتی مردم عادی فلسطین را به آن افزود و این در حالی است که ۷۵۰ صهیونیست نیز مفقود هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    4 0
    خداقوت رزمتدگان اسلام.
  • رضا IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    2 0
    فقط اون ژنراله که با شورت دستگیرش کردند ! آی حال داد !
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    الله اکبر درود بر رزمندگان اسلام
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    طوفان الاقصی یادآور نابودی سپاه ابرهه. تحقیر اسراییل دیدنیست خشونت کورش بیانگر همه چی هست
  • ناصر IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 1
    خدایش بیامزد الفاتحه
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 0
    ای جانم...عشق کردم...لعنت تو روح سگیونیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس