پیام رئیسی به مناسبت پیروزی‌ مقاومت: دولت‌های مسلمان در پشتیبانی از فلسطین وارد میدان شوند

رئیس‌جمهور به مناسبت پیروزی مقاومت فلسطین،  در پیامی جنگ‌طلبی را به ضرر صهیونیست‌ها دانست و از دولت‌های مسلمان خواست تا همگام با امت اسلام در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند.

به گزارش مشرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در پیامی به مناسبت پیروزی‌های مقاومت فلسطین نوشت: و سرانجام، آه ملتی مظلوم به طوفانی بر ظالمان تبدیل شد. خورشید نصرت الهی بار دیگر از فلسطین طلوع کرده و قلوب مومنین را شاد، آزادگان جهان را سرافراز و ظالمان را خوار و زبون کرده است. سلام و درود خدا و همه بندگان صالح و آزاده‌اش بر ملت مقاوم و رشید فلسطین که در حرکتی تاریخ‌ساز، جهان ظلم را به وحشت انداخت و شگفت‌زده کرد.

رئیس‌جمهور نوشت: سلام بر مقاومت و همه دلیرمردانش که توهم زندگی زیر سایه اسارت رژیم تجاوزکار صهیونیستی را یکسره به دور انداخت و آنگاه با در دست گرفتن ابتکار عمل نشان داد که اراده پولادین که ریشه در ایمان به خداوند و تکیه بر مردم خود داشته باشد، بر همه تجهیزات و تسلیحات غلبه می‌کند.

آیت‌الله رئیسی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همه جهان را دعوت به مشاهده این حقیقت می‌کند که انباشت ظلم و بی‌عدالتی بر ملت مظلوم فلسطین، استمرار توهین و اهانت به زنان و زندانیان و هتک حرمت بیت‌المقدس و قبله اول مسلمین، همیشگی نیست و با مقاومت ملت‌ها مواجه می‌شود، خاطر نشان کرد؛ بی‌تردید رژیم صهیونیستی و حامیان آن مسئول به خطر افتادن امنیت ملت‌های منطقه هستند و باید پاسخگو باشند. جمهوری اسلامی از دفاع مشروع ملت فلسطین دفاع می‌کند و قاطعانه بر این باور است که همانطور که پروردگار متعال در قرآن می‌فرماید: «ان العزه لله و لرسوله و للمومنین»؛ عزت ریشه در ایمان، مقاومت و وحدت دارد. عزت ملت‌ها در مصالحه با ظلم بدست نمی‌آید؛ و عادی‌سازی اسارت ملت آزاده فلسطین، نشدنی است.

رئیس جمهور از دولت‌های مسلمان خواست تا همگام با امت اسلام در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه جنگ‌طلبی به ضرر صهیونیست‌هاست متذکر شد: دشمن صهیونیستی نیز بداند که معادله تغییر کرده است؛ جنگ‌طلبی به ضرر صهیونیست‌هاست. ملت فلسطین پیروز این میدان است.

رئیس جمهور افزود: سلام بر مقاومت از فلسطین و لبنان و سوریه تا عراق و افغانستان و یمن، سلام بر غزه‌ قهرمان و مقاوم، سلام بر حماس و جهاد و همه گروه‌های مقاومت، سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطین، سلام بر امام خمینی و امام خامنه‌ای که ملت‌ها را به صراط مقاومت رهنمون و حمایت کردند و سلام بر شهدای مقاومت و شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 5
  • جوان IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    7 5
    چطور کشورهای عربی و همخونان آنها همگی ساکتند و ایران شده کاسه داغتر از آش!
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      2 8
      کاسه داغتر از آش که نه وظیفه اینه بری اونجا خط مقدم برا دفاع از مظلومین.با بیانیه دادن هیچ چی درست نمیشه
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      4 3
      در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و امثال آن در این موضوع در همه چزز مطالب و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و در ضمن تاییدی بر صحت نادرستی منش و مذهب و شخصیت دشمن است ولی عقل نفسانی و شیطانی نمیفهمد و هیجان زده با فقط احساسات ظاهری و از روی ترحم غیر عقلانی و به خاطر ترس از جان خود و هم کیشانش آن را محکوم میکند و یا اصلا از ترس خفه میشود و هیچ چیزی نمی گوید و کار حزب الله و نیروهای مقاومت و حماس و جهاد و سرایا و غیره و ... عقلانی و شرعی و قانونی و درست است و امثال آن در همه چیز مطالب شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....مشرق از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن بی انصافی نکن ...
    • جوان در پاسخ IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      0 2
      بسم الله پاشو برو اونجا از مظلوم دفاع کن.. شعار نده
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    7 4
    بانکهانرخ بهره رو3درصدمیانگبن زیادکردند وتورم رشدنقطه به نقطه46درصدی ورشداجاره 400درصدی تویه سال
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    2 6
    دولت های مسلمان در مورد مسلمانان ایغور هم وارد میدان بشن
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    3 6
    بایدن برای همیشه در آمریکا نخواهد بود با اشتباهی که کردید باعث میشید اسراییل از جدایی طلب های داخل حمایت کنه مسلح شأن کنه
    • IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      3 3
      مگر اسرائیل تا حالا غیر کمک به ضد انقلاب و جدائی طلب ها و اصلاح طلب ها برای تخریب ایران اسلامی کار دیگر هم انجام داده
  • بختیاری IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    6 3
    فرد موردنظر و دارودسته آن بانوی طرفدار سگ ها هم در پیام هایی جداگانه این شکست و خفت را به اربابان و کارفرمایان خود در تل آویو تسلیت گفتند و اعلام کردند تا آخرین لحظه و نفس در خدمت قوم برگزیده خواهند بود این تکلیف از سوی یهوه برگردن ما گذاشته شده و باتمام توان برای تحقق از نیل تا فرات تلاش خواهند کرد.(اگر قبلش به ملگه گور به گور شده و مغروق گفتمانی نپیوسته باشند.) چقدر این جماعت صداقت و سواد و فهم سیاسی دارند که دنیای فردا دنیای گفتمانهاست نه موشک ها به این زودی محقق شد و طرف نیستش که با چشمان خودش ببینه!
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    12 5
    مظلومتر از مردم ایران در دنیا نیست.
  • US ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    5 0
    آه ملت مظلوم های دیگر انشالله
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    6 0
    سفارت فلسطین فقط در ایران است ولی سفارت اسرائیل در امارات و بحرین و ترکیه هست.اینها دوستان اسرائیل و دشمنان فلسطین هستن
  • عباسعلی سعادت IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    6 4
    آفرین بر رئیس جمهور محترم ایران اسلامی که بدون هیچ ملاحظه ای شجاعانه از ملت فلسطین حمایت کرده است.
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    6 5
    بورس رو به آتش کشید
  • یزدان DE ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    6 0
    اینهمه زن و بچه و بزرگ و کوچک
  • US ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    3 4
    یک گروه کوچک در دل شما بدون تسلیحات سنگین، شما رو زمین‌گیر کرده بع میخواهید با ایران درگیر شوید؟! وبه ایران ،بیشه شیران خط و نشان میکشید؟! بعد یک عده حکام ابله هم به گنده گوئی توخالی شما دل می بندند!!! کلوخ انداز را پاداش سنگ است، حمایت از اغتشاشات و دادن تجهیزات به اکراد تروریست مستقر در اربیل و ...فکر کردید بی پاسخ می ماند؟!
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    2 4
    لعنت بر صهیون
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    3 0
    اه ملت مظلوم ایران
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    3 2
    ‏دولتی که قرار بود اقتصاد را فارغ از تحولات سیاست خارجی سر و سامان دهد درباره افزایش ٢ هزار تومانی دلار در یک روز بابت جنگ حماس و اسرائیل چه توضیحی دارد؟
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    1 4
    اسرائلیها،غربیها وآمریکاییها باگفتن(اینکه هنوز دخالت ایران،حزب الله،عراق،مصر...ثابت ومشخص نشده)میخواهندایران ودیگر مسلمانان را ازجنگ حماس جدا کنند تا بتوانند بعدا بایکی یکی این کشورهاتلافی کنند(اتحاد بیشترمسلمان کل دشمنان را نابود میکند)
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    5 1
    حماس به اسرائیل حمله می کنه ارزش ریال نظام سقوط می کنه ؟! این هم به جای درمان درد فقط بلده ... بگه
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    1 6
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    1 0
    دلار چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس