شلیک موشک‌های رهگیر در شمال فلسطین اشغالی+ فیلم

برخی منابع صهیونیستی می‌گویند که سامانه‌های «پاتریوت» مستقر در شمال فلسطین اشغالی به سمت یک هدف موشک‌های رهگیر شلیک کرده‌اند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، خبر دادند سامانه‌های پاتریوت مستقر در شمال فلسطین اشغالی به سمت هدف یا اهدافی موشک‌های رهگیر شلیک کرده‌اند.

منابع صهیونیستی مدعی هستند که موشک‌ها به سمت یک پهپاد شلیک شده‌اند؛ اما تا لحظه انتشار این گزارش هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده و مشخص نیست که آیا این پهپاد سرنگون شده یا خیر.

به دنبال شلیک سامانه‌های پاتریوت، الجزیره به نقل از خبرنگار خود نوشت یک تانک اسرائیلی به حومه منطقه مرزی «الخریبه» در جنوب لبنان شلیک کرده است.

همزمان با این شلیک، پهپادهای شناسایی رژیم صهیونیستی در بخش شرقی جنوب لبنان به پرواز درآمدند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    حزب الله باید به نفع بچه های غزه وارد جنگ بشه
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    8 6
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و عقلانی و شرعی و قانونی و درست است شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    امیدوارم بتوانند تانک و .. غنیمت بگیرند علیه خودشان استفاده شود کاش همزمان ارتش سوریه به بلندیهای جولان حمله می کرد حزب الله باید به کمک بیاید نباید مجال داد حملات به غزه ادامه یابد و گسترده تر شود یک جنگنده را بتوانند بزنند عالی میشه
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 2
    زمانیکه با حمله جنبش مقاومت به رژیم صهیونیستی، ایران هراسی تولید شده توسط صهیونیست ها در بین عربها ضعیف شده است، عباسی دوانی نماینده فعلی مجلس در مصاحبه با دیده بان پیام می دهد راه نابودی اسرائیل از طریق حذف دولتهای دست نشانده منطقه است!!! کسانیکه احتمالا و احیانا دنبال جریان نفوذ می گردند
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    1 0
    ما که چیزی تو این تصاویر ندیدیم اگه شما می بینید به ما هم نشون بدید!
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    1 0
    قسی القلب بودن از نشانه های شیاطین است، اسلام دین رحمت و مغفرت است و این موضوع رو باید در عمل نشان داد. اگر ما هم مثل صهیونیستهای کثیف به زن و کودک رحم نکنیم با اونها چه فرقی داریم!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس