کد خبر 1533882
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
باران

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بارش پراکنده باران در تهران از سه‌شنبه (۱۸ مهرماه) و کاهش محسوس دما از پنجشنبه (۲۰ مهرماه) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از فردا شب تا روز پنجشنبه (۱۷ تا ۲۰ مهر) به تناوب در بعضی ساعات وزش باد شدید در نیمه‌ جنوبی و غربی استان، گاهی وزش باد خیلی شدید و خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.

از بعدازظهر روز سه‌شنبه تا روز پنجشنبه (۱۸ تا ۲۰ مهر) در بعضی ساعات در سطح استان بارش پراکنده باران، در ارتفاعات و نواحی غربی گاهی رگبار و رعدوبرق و در قله‌ها با احتمال بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه افزایش نسبی دما و روز پنجشنبه کاهش محسوس دما در سطح استان مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا ( ۱۷ مهر) صاف و از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۱۸ مهر) صاف و کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد شدید و از اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۳ درجه سانتیگراد، خنک ‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس