بُرد بی‌رحمانه رئال؛ بلینگهام ستاره سانتیاگو

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته نهم لالیگا برابر اوساسونا به پیروزی پرگل ۴ بر صفر دست یافت.

به گزارش مشرق، تیم‌های رئال‌مادرید و اوساسونا در هفته نهم لالیگا از ساعت ۱۷:۴۵ امروز شنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با قضاوت گیلرمو فرناندز به مصاف هم رفتند.

اوساسونا که در تاریخ ۱۰۳ ساله خود تنها دوبار در زمین رئال و در سال‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۴ برابر کهکشانی‌ها به پیروزی رسیده بود در این بازی نیز در صدد بود تا شاید با هدایت یاگوبا آراساته بتواند برای سومین بار تاریخ را تکرار کند اما در دقیقه نهم این بازی دنیل راموس کارواخال با یک پاس هوشمندانه، جود بلینگام را در موقعیت گلزنی قرار داد و شماره ۵ رئال، توپ را وارد دروازه میهمان کرد. در ادامه و در دقیقه ۵۴ این بازیکن دومین گل خود و رئال را به ثمر رساند تا ستاره بی‌چون‌وچرای سانتیاگوبرنابئو در فصل جاری باشد.

در دقیقه ۶۵ فرار وینیسیوس جونیور از نیمه زمین کافی بود تا او با جاگذاشتن سنگربان اوساسونا گل سوم بازی را برای کهکشانی‌ها به ثمر برساند اما این پایان کار نبود چراکه خوسلو در دقیقه ۷۰ بازهم رئال را به گل رساند تا آرزوهای مهیمان برای کسب سومین برد در زمین رئال به کابوس تبدیل شود. خوسلو در دقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی فرصت داشت تا رئال را به یک گل دیگر برساند اما این موقعیت از دست رفت تا بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر به سود رئال و شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان برسد.

رئال با این پیروزی به امتیاز ۲۴ رسید و صدر جدول را از خیرونا پس گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس