شهادت ۱۹۸ فلسطینی و زخمی‌شدن ۱۶۱۰ در حملات صهیونیست‌ها

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ۱۹۸ فلسطینی و زخمی‌شدن ۱۶۱۰ نفر دیگر بر اثر حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از قدس الاخباریه، از ظهر امروز شنبه تاکنون در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۹۸ فلسطینی شهید و ۱۶۱۰ نفر دیگر زخمی شدند. نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از ظهر امروز تاکنون چندین بار مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کرد.

ایاد البزم، سخنگوی وزارت کشور و امنیت ملی فلسطین در ساعات گذشته اعلام کرد که رژیم صهیونیستی صدها حمله هوایی را در مناطق مختلف نوار غزه انجام داده و برخی منازل مسکونی و ساختمان‌های غیرنظامی و خدماتی را هدف قرار داده است.

گفتنی است امروز صبح نیروهای مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوارغزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

تصاویر فرار صهیونیست‌ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنیمت گرفته‌شدن ماشین و حتی تانک‌های اسرائیلی در پاسگاه‌های مرزی همگی نشان از عمق غافلگیری صهیونیست‌ها دارد.

در جنگ‌های پیشین و تنش‌های سال‌های اخیر، روزهای قبل آن بارها فضاسازی و هشدارهایی از سوی مسئولین و رسانه‌های صهیونیستی داده می‌شد. اتفاقی که در روزهای اخیر در سطح پایین هم رخ نداد.

بر اثر اقدام شجاعانه مبارزان مقاومت و اجرای عملیات طوفان الاقصی بیش از ۱۰۰ شهرک‌نشین و نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند و بیش از ۱۰۰۰ صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند که حال ۱۰۰ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. همچنین برخی منابع عبری زبان اعلام کردند که تا این لحظه ۱۶۳ اسرائیلی در نبرد طوفان الاقصی به اسارت مقاومت فلسطین درآمدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 0
    دلیل اینکه مقاومت بیشتر کشته میده جنگنده هست ... جنگنده و پهباد واقعا خیلی مهمه
  • حسین IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    عه مثل اینکه دلشون میخواد با سجیل و فتاح یکم شخم بزنیم
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    خدا نیامرزدشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس