به گزارش مشرق، علی اکبر غلامی، فعال رسانه در توئیتی نوشت:

در میان عملیات طوفان الاقصی، فیلمی از تخریب خانه‌ای در منطقه شهرک نشین توسط بالگرد ارتش اسرائیل منتشر شد که می‌توان آن را مصداق آیه دوم سوره حشر دانست که درباره یهودِ دشمن با اسلام است و می‌فرماید: یخربون بیوتهم بایدیهم و ایدی المومنین

تفسیر آیه «یخربون بیوتهم بایدیهم» در اسرائیل

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    نوش جانش
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 6
    مردم عادی و زن و بچه رو گرفتن شکنجه میکنند مثل داعش، افتخار هم میکنند
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      1 0
      اگه تمایلی ندارن زن و بچه شون شکنجه! بشن میتونن برگردن به همون جایی که ازش آمدن، صهیونیستهای چند ملیتی مهاجر و غاصب
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      1 0
      الان زبان درآوردید . فکر کردیم موقع کشتار کودکان و دختران فلسطینی با فسفر سفید و گلوله های جنگی توسط صهیونیستها ، لال بودید . چشم در برابر چشم .
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      1 0
      دلبندم اگر خودت معاند و عوضی نیستی؛ برو یه کم مطالعه کن! شهرک های صهیونیست ها کلا نظامی و مسلح هستند! اینا غاصبن، مردم بومی منطقه که نیستن! با اطلاع از این مسئله به این شهرک های نظامی اشغالی مهاجرت کردن! این یک! حالا دو: مردم مظلوم فلسطین هم که قریب ۸۰ ساله توسط این صهیونیستهای درنده دارن قصابی میشن و این حمله های ناجوانمردانه براشون روتین شده! حداقل الان یه ذره جیگرشون خنک شد با این رشادت مقاومت!
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    4 0
    وعده خداوند بر نابودی اسرائیل در سوره اسرا دارد محقق می شود. ارتش‌ها ونیروهای نظامی همه دول اسلامی هم به میدان نبرد با اسرائیل حرمله کودکش وارد شوند واین غده سرطانی را از پیکر جهان اسلام برکنند. این فرصت نابودی اسرائیل هر صد سال یک بار اتفاق می افتد ونباید این فرصت را سوزاند اگر این فرصت نابودی اسرائیل بسوزد و ترامپ یا جمهوری خواهان حامی اسرائیل دوباره سر کار بیایند اسرائیل دوباره جان می گیرد و فلسطین و امت اسلام تا صد سال دیگر در اسارت یهود باقی خواهد ماند و کشور اسرائیل در همه خاور میانه گسترش پیدا خواهد کرد. اکنون دول اسلامی به خانه عنکبوت حمله کنند وبه مانند جمال عبدالناصر همیشه قهرمان وغیرتمند با اسرائیل بجنگند و برای همیشه دول اسلامی خودشان وملتشان را از کابوس هشتاد ساله اسرائیل ویهود خلاص کنند. اینبار قطعا پیروزی بر اسرائیل نصیب دول اسلامی می شود.
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    3 0
    حرف درمورد نابودی اسراییل درست ازاب درامد-مسلمانان ظرف یک روز(اسرائیل مدعی قدرت نظامی اطلاعاتی،امنیتی وفرماسونری پوشالین...)رافروبپاشندوجشن پیروزی درتمام ایران وکشورهای مسلمان برپا شدفقط نباید صهیونیستها باتبلیغات وخبرپراکنی اوضاع را سوپرایزشون فرض کنند-باید تااین افعی زخمی جان دوباره پیدا نکرده،مثل حمله طالبان به یانکیها فرصت بهشون نداد وطالبان را بایدفرستادبه سوریه ولبنان وفلسطین...برای حمله نهایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس