امیدوارم مقابل پرسپولیس اشتباه نکنیم/ از باخت به هنگ‌کنگ شوکه شدم

سرمربی تیم فوتبال گهر سیرجان با اشاره به دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: امیدوارم فردا پیش بینی ها اشتباه باشد و ما پیروز شویم.

به گزارش مشرق، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری قبل از بازی گل گهر سیرجان و پرسپولیس گفت: اول از همه به پرسپولیس بابت پیروزی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم. این تیم قهرمان سال گذشته و یکی از بهترین تیم‌های ایران است.

سرمربی گل گهر سیرجان افزود: احترام زیادی برایشان قائل هستیم اما اگر بخواهیم نتیجه بگیریم نباید بترسیم. باید در این بازی شجاع باشیم و بهترین خودمان باشیم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا باز هم تفکرات دفاعی در این بازی خواهید داشت تاکید کرد: اگر ما اینطور بخواهیم بازی کنیم شانسی نداریم. به همین خاطر می گویم نباید بترسیم. می‌دانیم بازی سختی هست. اگر بخواهیم فقط دفاع کنیم قطعاً شانسی نخواهیم داشت. پرسپولیس مانند تیم‌های دیگر نقاط ضعف دارد اما کمتر است. ما روی این موارد کار می‌کنیم که بتوانیم نتیجه بگیریم.

اوزونیدیس ادامه داد: امسال سال متفاوتی به خاطر بازی‌های المپیک، جام ملت‌ها و لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد. من دوست دارم همه بازیکنانم را داشته باشم اما اولویت با تیم‌های ملی است‌. همین موضوع باعث شده تا شرایط برابری نداشته باشیم. پرسپولیس بازی رسمی داشت اما ما نداشتیم.

او در ادامه درباره شرایط سامان فلاح و کوشکی پس از بازگشت از اردوی ناموفق تیم امید تصریح کرد: همینطور که می‌دانید دو بازیکن ما مصدوم شدند. فلاح به بازی فردا می‌رسد اما کوشکی مصدوم است. جعفری و ممی زاده با بدن‌های خسته برگشته اند.

او درباره عملکرد رضا عنایتی در تیم امید یادآور شد: معلوم است باید بهتر باشد. برای من سورپرایز و شوکه کننده بود به هنگ کنگ باختیم. شاید اگر در مرحله گروهی می‌باختیم شوکه نمی‌شدم. هیچ چیز در فوتبال مشخص نیست. شاید خیلی‌ها فکر کنند فردا پرسپولیس برنده می‌شود اما ما هم شانس داریم و امیدوارم فردا شما اشتباه کنید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس