برخورد با اراذل اوباش در فضای مجازی و حقیقی

فرمانده انتظامی کل کشور از برخورد با اراذل اوباش در فضای مجازی و حقیقی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان، در پایان مراسم صبحگاه مشترک پلیس‌های تخصصی در جمع خبرنگاران گفت: اجازه خودنمایی به اراذل و اوباش در فضای حقیقی و و مجازی نخواهیم داد بر اساس قانون با آن‌ها برخورد قاطع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سارقینی هستند که تعداد سرقتشان زیاد بوده و در سامانه‌های ما ثبت است، گفت: بعضی وقت‌ها احساس می‌شود سرقت برای آن‌ها شغل شده است این افراد شناسایی شدن و با توافقاتی که با رئیس دستگاه قضا داشتیم و استقبال کردند سارقین که به این صورت بودند تحت رصد هوشمندانه قرار خواهند گرفت به گونه‌ای که بتوانیم در هر لحظه بتوان آن‌ها را دنبال کرد.

فرمانده فراجا افزود: با اجرای این طرح به نظر می‌رسد حجم سرقت‌ها کاهش پیدا کند.

سردار رادان با اشاره به شعار امسال هفته فراجا شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگذار خاطرنشان کرد: قانون مداری تکلیف شهروندان است و شهروندان اموال خود به راحتی در اختیار سارقین قرار ندهد و توجه بیشتری داشته باشند.

سردار رادان در خصوص جبران عقب ماندگی در حوزه منازل سازمانی اظهار داشت: در ابتدای حضور در فرماندهی انتظامی قول دادیم عقب ماندگی منازل سازمانی و ملکی برای همکاران جبران کنیم و در این خصوص با رئیس جمهور، رئیس مجلس و تعداد مسئولین که می‌توانند کمک کنند صحبت کردیم و قول‌هایی دادند که در کنار ما باشند و طی سه سال ۱۰۰ هزار منزل سازمانی بسازیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    پلیس آگاهی حتی حاضر نشد فیلم دوربین مداربسته سرقت آپارتمان رو از من بگیره. شاید به خاطر اینکه طلا و سکه و دلار نداشتیم و ده میلیون تومان ارزش نداره براش زمان بزارن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس