کد خبر 1533140
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

جایزه صلح نوبل، از معتبر ترین جوایزی است که در جهان اهدا می شود! نشان به آن نشان که غالبا آن را به جنایتکاران سرشناس غربی داده اند؛ و یا به خیانتکاران در شرق که حاضر شدند پیاده نظام غرب در معارضه با حریفان شرقی باشند:

هنری کیسینجر (بانی جنایات گسترده در شرق آسیا و شیلی)

انور سادات و مناخیم بگین (زمامداران مصر و رژیم صهیونیستی) به خاطر رسمیت بخشیدن به اشغال فلسطین،

میخائیل گورباچف رئیس جمهور شوروی که سرانجام، رقیب آمریکا را از هم پاشاند

آنگ سان سو چی (حامی جنایت علیه میلمانان در میانمار)

دالایی لاما، معارض تبتی (چین)

شیرین عبادی

یاسر عرفات، اسحاق رابین و شیمون پرز به خاطر رسمیت دادن به رژیم اشغالگر فلسطین

لیو شیائوبو معارض و اپوزیسیون چینی

یان راچینسکی مهارض و اپوزیسیون روس

آلس بیالیاتسکی، معارض و اپوزیسیون بلاروسی

هیئت مدیره اهدای جایزه صلح نوبل، تمایل کاملا منفعلانه ای نسبت به آمریکا دارند، چنان که با وجود بیشتری ضربات آمریکا به صلح و امنیت جهانی، شمار زیادی از برندگان جایزه صلح نوبل، آمریکایی بوده اند؛ افرادی مانند:

وودرو ویلسون، تئودور روزولت، الیهو روت، جرج مارشال، امیلی گرین بالچ، جان رالیگ موت، کوردل هال، جین ادامز، نیکولاس مورای باتلر، فرانک بی کلاگ، رالف بونچ، جرج کتلت مارشال، لینوس کارل پولینگ، الیه ویزل، جودی ویلیامز، ال گور، جیمی کارتر و باراک اوباما.

نکته بسیار قابل تامل این که هرگز منتقد و معترض دارای نگاه اپوزیسیون نسب به نظام های آمریکایی یا اروپا را پیدا نمی کنید که همانند معارضان شرقی، نامزد جایزه صلح نوبل شود. جایزه آنها غالبا سرکوب و طرد و اخراج و سر به زیر آب شدن است.

هئیت مدیره صلح نوبل، امسال جایزه سیاسی خود را به "نرگس صفیه محمدی" دادند. همسر تقی رحمانی (از سران خارج نشین گروهک ملی مذهبی) و همکارشیرین عبادی در گروهکی موسوم به کانون مدافعان حقوق بشر که مدتی هم در گروهک شورای ملی صلح فعال بود.

او ضمنا حامی تحریم ایران بوده و با برخی گروهک های تروریست همکاری داشته است. همسرش نیز در پاریس، رابط برخی گروهک های نفاق با گروهک های تندرو تروریستی و همچنین سرویس اطلاعاتی فرانسه است.

مرور روند واگذاری این جایزه نشان می دهد که برگزار کنندگان آن تدریجا به جای حمایت گل درشت و ضد کارکردی از مقامات جنایتکار غربی به ویژه آمریکایی، به ترویج محافل همکار اپوزیسیون در جهان فرا غرب و کشورهای حریف غرب پرداخته اند.

با چنین منطقی بود که کسانی مانند آنگ سان سوچی، دالایی لاما، شیرین عبادی، لیو شیائوبو، یان راچینسکی و آلس بیالیاتسکی را به نامزد پرداخت جایزه کردند.

آنها به یک نفر پولی معادل یک میلیون یورو یا ۱٫۳ میلیون دلار می دهند و برای هزاران نفر مزدور آماده خیانت به کشور خود، دانه می پاشند و دام می چینند، بی آن که به اغلب آنها بابت خیانت های بعدی پولی بپردازند.

این، روش شکار ماهی های بیشتر و بزرگ تر بدون پرداختن هزینه، از طریق سر قلاب کردن کِرم ها یا ماهی های کوچک است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    18 11
    نرگس محمدی دیگه چه .... لابد از مصی بوگندو بوگندوتره که بهش 1 میلیون دلار دادن.
    • SE ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      0 0
      نجس ابلیسی هم یکیه مثل همون تلخک ابلیس پرست
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    5 3
    دیگه اون ممه رو لو لو برد. یادمه برا شیرین عبادی این اصلاحات چی ها چه تبلیغاتی می رفتن واسه این اما بوی گندش بلنده. نه مهمه، نه تاثیری خواهد داشت، بلکه بی اثر شدن تمام داشته ها و نقشه ها تاکنون آمریکا را یه مقدار غلیظتر نشان خواهد داد.
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    3 2
    انصافا مسئولین غرب خیلی احمقن و خام صد هزار رحمت به نادان ترین مسئول ایرانی این کیه اخه کسی نمیشناسدش اما جایزه میبره دیوانه ان ولله
  • HK ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    3 3
    بله. بر علیه ایران حرف زدن، جایزه ی نوبل هم دارد!!! ایران ستیز که باشید، غربی ها برایتان جشن می گیرند و جایزه می دهند. شرم باد
  • US ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    9 6
    كاش ميگفتيد كه تمام گردانندگان و تصميم گيرندگان نوبل صهيونيست هستند و اصولا اين لانه فريب مؤسسه صهيونيست است و صلحى را ميخواهند كه انسجام رژيم اشغالگر صهيونيست اسرائيل را تضمين كند
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
      4 3
      نزولشون ازبانک انصارکمتره
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      اونی که از بانک انصار گفته عارضم خدمت بی سعادتت که در عوض خ.ر.ی.ت تو از صهیونیستها بیشتره
  • US ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    9 3
    كاش ميگفتيد كه تمام گردانندگان و تصميم گيرندگان نوبل صهيونيست هستند و اصولا اين لانه فريب مؤسسه صهيونيست است و صلحى را ميخواهند كه انسجام رژيم اشغالگر صهيونيست اسرائيل را تضمين كند
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    3 1
    نکنه باقی جایزه های نوبل هم اعتبارش به اندازه همین جایزه هست🤔
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    3 2
    حقوق بشر آمریکائی مد نظرشونه ، وگرنه یمن ، سوریه ، عراق ، افغانستان و... بشر نیستن؟ بهتره سرباز انقلاب باشیم نه سربار
  • عاشق ایران IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    2 4
    جایزه ازطرف بنیادمثلاصلح نوبل،پول خرج کردن برای اشغالگران صهیونیستی است،امااین قبیل حناها دیگه رنگی نداره!افکارعمومی دنیاازنوع پرداخت مثلاجایزه پی منویات این بنیادبرده است،یعنی مناخیم بگین ملعون ومعدوم چه کارش بودبه صلح؟!!!!
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    2 6
    رفته تو جبهه یزیدیها اونها هم بهش جایزه دادن....این جماعت اگه در دوران امام حسین بودند شک نکنید که در مقابل امام حسین بودن
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      برطرف داران یزید ملعون لعنت . بیش باد !
  • حمیدرضا IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    *** احمد باطبی کوی دانشگاه 1378 __ شیرین عبادی و پرونده های مطرح و نزدیک به دادخواه (( غلامرضا قبه _ و ... )) و امروز نرگس محمدی .... --- خیانت کاران هرگز عاقبت بخیر نشدند و نمی شوند و این واقعیت فقط مختص ایران و اسلام نیست .
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    همانطور که جایزه علمی مصطفی را در بین کشورهای اسلامی راه اندازی کردیم. پیشنهاد میشود جایزه صلح بین المللی حاج قاسم را راه اندازی کنیم
  • DE ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    دق کن !
  • Puyamotlaq IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    سلام صحبت کامل و جامع بود. ولی این شخصیت اصلی و ابدا در حد و اندازه افراد نامبرده نیست ُ علت را در جایی دیگر باید جست! کجا؟ جنگی که ناتو براه انداخته و زمستانی که پیش روی داریم ، و مثل اینکه دولت نروژ التماس دعا دارد . سر خط ... .
  • ساس IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    حالا شما کدام جایزه پر سر و صدای داخل ایران را فقط به ایرانی ها برای کشف یا اختراع یاطرح برای نابودی سازوکار های غربی میدهید
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    0 0
    لیاقت چنین خائنی همین است که برود در ردیف بگین جنایتکار و سادات خودفروش. مؤسسه‌ای که به رئیس جنایتکارترین و استعمارگرترین گشور تاریخ، یعنی اوباما جتیزه نوبل بدهد، لیاقتش همین گزینه‌ها است.
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 3
    جایزه نوبل به نوکر استکبار داده میشه و اون نوکر به همراه جایزه‌ش به جیب استکبار سرازیر میشه؛ پس در واقع استکبار جهانی به خودش جایزه صلح میده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس