کد خبر 1175611
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کوشنر نمایه

«جرد کوشنر» داماد رئیس‌جمهور سابق آمریکا و مشاور ارشد سابق کاخ سفید که نقشی مهم در انعقاد توافق‌های سازش روابط میان رژیم صهیونیستی و چهار کشور عربی ایفا کرد، نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد.

به گزارش مشرق، «جرد کوشنر» داماد رئیس‌جمهور سابق آمریکا و مشاور ارشد سابق کاخ سفید که نقشی مهم در انعقاد توافق‌های سازش روابط میان رژیم صهیونیستی و چهار کشور عربی ایفا کرده و از اعضای اصلی کمپین فشار حداکثری بر ایران، از سوی یک وکیل حامی ترامپ نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد. به گزارش هفته‌نامه «ویک»، آلن درشوویتز وکیلی که از ترامپ در استیضاح اول وی دفاع کرد، کوشنر را نامزد دریافت این جایزه کرده است.

کوشنر در دوران حضور ترامپ در کاخ سفید یکی از مهم‌ترین اعضای کمپین فشار حداکثری بر ایران بود. بر اساس پروژه فشار حداکثری قرار بود با افزایش فشار تحریم‌های اقتصادی بر مردم ایران باعث تغییر در ساختار سیاسی در ایران و بازگشت ایران به مذاکرات هسته‌ای گردد! بر اساس پروتکل‌های این کمپین مسیر انتقال دارو، غذا و کلیه مواد اولیه صنعتی و کلیه فعالیت‌های مالی با ایران مسدود شده تا با ایجاد یک فشار همه‌جانبه تهران در برابر جنگ‌طلبان زانو بزند.

بیشتر بخوانید:

دختر ترامپ، محافظانش را از رفتن به سرویس بهداشتی منع می‌کرد

جالب‌توجه آنکه نتیجه فشار حداکثری با شکست همه‌جانبه و محدودیت دیپلماسی آمریکا روبرو گردید؛ اما معمار فشار اقتصادی بر مردم ایران از سوی آن‌ها نامزد صلح نوبل شده است. در صورت برنده شدن این جایزه توسط کوشنر؛ می‌توان او را قصاب کودکان مبتلا به سندروم پروانه‌ای دانست که با بستن راه فروش دارو به کشور باعث پرپر شدن آن‌ها روی دست مادرانشان شد.

پیش‌ازاین شیرین عبادی یکی دیگر از اعضای مهم کمپین فشار حداکثری بر ایران جایزه صلح نوبل را گرفته است، عبادی از فارسی‌زبانان همراه با کمپین فشار حداکثری بر ایران بود، خانم عبادی در یکی از سخنرانی‌های خود به‌صورت کاملاً آشکار از تحریم اقتصادی علیه مردم ایران حمایت کرده و در یکی از سخنرانی‌هایش به‌وضوح گفته بود که باید تهاتر با ایران محدود شود تا رژیم چنج شود!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • BE ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 0
    اره جون عمه اش..یه مفت خور نامزد... مفت خوری شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس