تسلیت قالیباف به همتای سوری در پی حادثه تروریستی حمص

رئیس مجلس با صدور پیامی حمله تروریستی به مراسم فارغ التحصیلی افسران ارتش سوریه در استان حمص که منجر به شهادت ده‌ها نفر از افراد نظامی و غیرنظامی این کشور شد، به همتای سوری خود تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی حمله تروریستی به مراسم فارغ التحصیلی افسران ارتش سوریه در استان حمص که منجر به شهادت ده‌ها نفر از افراد نظامی و غیرنظامی این کشور شد، به همتای سوری خود، تسلیت گفت.

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

جناب آقای حموده صباغ

رئیس محترم مجلس خلق جمهوری عربی سوریه

سلام علیکم؛

با کمال تأسف و تأثر، از خبر حمله تروریستی به مراسم فارغ التحصیلی افسران ارتش سوریه در استان حمص که منجر به شهادت ده‌ها نفر از افراد نظامی و غیرنظامی این کشور شد، اطلاع یافتم.

اینجانب ضمن ابلاغ مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جنابعالی، نمایندگان پارلمان، دولت و ارتش کشور دوست و برادر جمهوری عربی سوریه، از خداوند متعال برای شهدا طلب رحمت و علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های ایشان، صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

بی شک اینگونه اقدامات غیرانسانی، عزم و اراده جدی جامعه جهانی و همکاری کشورهای منطقه را برای مبارزه قاطع و مسئولانه با پدیده شوم تروریسم، به عنوان یک ضرورت بین المللی، بیش از پیش آشکار می‌کند.

فرصت را مغتنم شمرده؛ تندرستی و موفقیت جنابعالی و سربلندی و توفیقات روزافزون دولت و ملت شریف جمهوری عربی سوریه را از خداوند منان خواستارم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    ارتش سوریه و جبهه مقاومت از خواب زمستانی چند ساله خود بیدار شده و هرچه سریع با تجهیز قوا عملیات آزادسازی استان ادلب، شرق فرات و التنف را گرچه دشوار و سخت است، آغاز کنند. یا حسین.
  • Puyamotlaq IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    اتحاد و همدلی ملت های غرب آسیا به حول و قوه الهی زمینه ساز نابودی تروریسم در انواع و اشکال آن می شود و دولت‌ها حامی این گونه افراد به زباله دان تاریخ می پیوندد و تاریخ از آنها بعنوان بدترین انسان ها و هیولاهای انسان نما در قرن ۲۱ نام خواهد برد . خداوند قرین رحمت کند سردار پیروز جمهوری اسلامی ایران حاج قاسم سلیمانی عزیز را.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس